Slavia pojišťovna je pro klienty jednou ze tří nejpřívětivějších v ČR

[Tisková zpráva] Slavia pojišťovna zabodovala v letošní soutěži Nejlepší pojišťovna 2010 vyhlašované Hospodářskými novinami. Ocenění získala ve velmi cenné kategorii „Klientsky nejpřívětivější pojišťovna 2010“, kde v konkurenci „velkých hráčů“ na pojistném trhu zaujala třetí příčku.

V méně známém prostředí si někteří motoristé nejsou jistí, jak postupovat v případě nehody. Řidičům cestujícím do zahraničí proto přinášíme rady, jak postupovat, pokud dojde k dopravní nehodě.

Ve čtvrtek 24. června 2010 proběhlo vyhlášení výsledků Ceny Hospodářských novin – Nejlepší banka 2010 a Nejlepší pojišťovna 2010. V kategorii Klientsky nejpřívětivější pojišťovna 2010 se Slavia pojišťovna, coby zástupce „menších“ pojišťoven, probojovala mezi tři nejlepší spolu s Kooperativou a Českou pojišťovnou. Na druhou Českou pojišťovnu ztrácela pouhá dvě procenta a dokázala tak, že i malá pojišťovna s kvalitním zákaznickým servisem může být pro klienty velmi silným partnerem. Soutěž hodnotila produkty pojistných ústavů, testovala se jejich komunikace s klienty formou mystery shoppingu a callingu a dostupnost včetně počtu poboček, otevíracích dob, online komunikace apod.

„Ocenění Slavia pojišťovny v konkurenci velkých a zavedených pojistných ústavů, je pro nás významným úspěchem a velkou odměnou za dobře odváděnou práci. Je to potvrzením správnosti naší filozofie a strategie, kterou je vyhledávat mezery na pojistném trhu a nabízet našim klientům široké spektrum cenově atraktivních služeb. S tím souvisí také poskytování kvalitního a dostupného zákaznického servisu díky stále se rozrůstající síti našich poboček i počtu míst, kde je možné produkty Slavia pojišťovny sjednat u našich partnerů,“ řekl Jan Bárta, obchodní a marketingový ředitel Slavia pojišťovny, který za společnost převzal ocenění při slavnostním vyhlašování výsledků soutěže.

Slavia pojišťovna nabízí celu řadu produktů, které jsou na českém pojistném trhu ojedinělé. Jde například o pojištění pokut Kryštof. Kromě rozšířeného pojištění motorových vozidel, cestovního pojištění či například pojištění nemovitostí však vychází vstříc i menšinám či lidem se specifickými požadavky. Jako jedna z mála českých pojišťoven tak poskytuje rozsáhlou nabídku pojištění pro cizince, pojištění bezkrevní léčby pro občany, kterým jejich náboženské vyznání neumožňuje běžnou léčbu či pojištění domácích mazlíčků (psů a koček).

Kvalitu svých služeb Slavia pojišťovna pravidelně prověřuje interními audity a mystery shoppingem. Pojišťovna v roce 2008 získala a letos opětovně úspěšně obhájila certifikát ČSN QMS ISO 9001:2001.