Skupina ING se stala partnerem českého fotbalu

Praha
4. září 2002

Společnost ING, která patří k největším evropským finančním skupinám, uzavřela čtyřletý kontrakt s Českomoravským fotbalovým svazem. Podle smlouvy se společnost ING od srpna stala oficiálním partnerem českého národního fotbalového týmu „A“ a zároveň generálním partnerem českého národního týmu fotbalistů do 21 let. ING se tak stává jejich exklusivním partnerem v rámci finančního sektoru.

Podle smlouvy, uzavřené s Českomoravským fotbalovým svazem, se ING stává oficiálním partnerem českého národního fotbalového týmu „A“, generálním partnerem českého národního týmu fotbalistů do 21 let a generálním sponzorem národních mládežnických týmů od 16 do 19 let. Tento kontrakt je důležitým krokem nové marketingové strategie ING na českém trhu. Ta by měla především zvýšit povědomí o ING jako jedné z nejsilnějších společností poskytujících komplexní finanční služby. Na českém trhu totiž v rámci skupiny ING působí například životní pojišťovna ING Nationale-Nederlanden, ING Penzijní fond či ING Bank. To umožňuje nabízet klientům komplexní finanční servis – od životního pojištění, přes penzijní připojištění až po bankovní produkty či podílové fondy.

„ING působí na českém trhu již více než deset let. Během této doby jsme si zde získali nejen přední místo jako instituce nabízející kvalitní finanční produkty, ale stali jsme se i významným podporovatelem české kultury a dárcem pomáhajícím potřebným. Nyní se stáváme i důležitým partnerem českého fotbalu,“ uvedl Ron van Oijen, předseda výkonné rady ING pro Českou a Slovenskou republiku. „Věřím, že během čtyř let, po která kontrakt potrvá, dosáhnou čeští fotbalisté významných úspěchů, a to jak například na mistrovství Evropy v roce 2004, tak ve Světovém poháru v roce 2006. Těšíme se i na dva zápasy mezi českým a holandským týmem, které proběhnou právě v rámci evropského šampionátu v roce 2004 – obě země se totiž nacházejí ve stejné kvalifikační skupině“.

Smlouva mezi fotbalovým svazem a ING se dotýká i prezentace v médiích v rámci mistrovství Evropy v Portugalsku v roce 2004 i světového poháru v Německu v roce 2006.

„Velice nás potěšil úspěch českých fotbalistů do 21 let na mistrovství Evropy. Když jsme podepisovali smlouvu s Českomoravským fotbalovým svazem a dohodli se na tom, že se staneme generálním partnerem právě týmu do 21 let, věřili jsme v jeho schopnosti, sílu a úspěch. Nečekali jsme však, že naše důvěra bude záhy potvrzena tak vynikajícím výsledkem,“ dodal Ron van Oijen.

Sponzorská a charitativní činnost je významným prvkem firemní kultury ING. Skupina ING například věnovala 700 tisíc korun na povodňové konto Člověk v tísni. Výše této částky závisela na sportovním výkonu představitelů ING, kteří se snažili dát gól ze značky pokutového kopu do brány Petra Čecha. ING je v neposlední řadě generálním sponzorem aktivit, které organizuje fotbalový svaz v rámci projektu „SOS dětské vesničky“.

* * *

ING Group působí v 65 zemích světa a má přes 110 000 zaměstnanců. Z hlediska tržní kapitalizace je jednou z největších finančních institucí v Evropě. V České republice působí od roku 1991. Poskytuje služby v oblasti pojišťovnictví, bankovnictví a správy aktiv přes 400 tisícům individuálních a korporátních klientů. V České republice v rámci skupiny ING Group působí pojišťovna ING Nationale-Nederlanden, ING Penzijní fond, ING Bank, ING Employee Benefits, ING Investment Management, ING Real Estate. Neméně významnými členy skupiny jsou také například ING Lease, ING Baring Private Bank a Baring Communications Equity.