Skupina Europ Assistance představuje nové motto a plán stát se v letech 2011-2015 nejvíce inovativní společností v asistenčním oboru

[Tisková zpráva] Martin Vial, generální ředitel Europ Assistance Group dnes představil nové motto skupiny. To zní “you live we care” (vy žijete, my se staráme) a bude používáno ve všech 36 pobočkách Europ Assistance po celém světě.

Dnešní představení nového sloganu a loga je součástí strategického plánu skupiny pro roky 2011–2015. Jeho cílem je uskutečnit změnu filosofie v poskytování asistenčních služeb Europ Assistance a zajistit udržení pozice nejvíce inovativní společnosti v oboru specializovaných služeb a asistence.

“you live we care” je slogan plně vystihující novou pozici společnosti Europ Assistance, která podporuje své zákazníky ve všech životních situacích, od těch běžných, každodenních, až po ty výjimečné.

Od 8. prosince 2010 se nové motto skupiny Europ Assistance „you live we care“ stane nedílnou součástí loga.

Nový slogan vystihuje pozici Europ Assistance Group, která podporuje své zákazníky ve všech životních situacích, od těch běžných až po ty výjimečné tím, že nabízí prevenci, ochranu, pomoc a asistenční služby v oblastech cestování, automobilismu, zdraví, domova a rodiny.

Cílem Europ Assistance je účinně reagovat na rychle a výrazně se měnící potřeby zákazníků. Kombinace globalizace, prodloužení délky života, rostoucí urbanizace, mobility, zdravotních potřeb i více volného času vytváří rostoucí poptávku po informacích, prevenci, ochraně a službách šitých přímo na míru potřebám jednotlivých zákazníků, a to jak v jejich každodenním životě, tak i v nenadálých situacích.

Právě z těchto důvodů Europ Assistance prosazuje myšlenky individuální péče, pozornosti, pomoci a ochrany to vše ve vztahu se svými partnery, klienty a dodavateli. Vytyčila si za cíl stát se vedoucím poskytovatelem služeb na poli asistenčních služeb.

Anglický text sloganu a plošné používání ve všech dceřiných společnostech na pěti kontinentech zvýrazňuje globální rozměr značky Europ Assistance. Vedení skupiny učinilo toto rozhodnutí s cílem využít své silné značky i ke komunikaci svých základních hodnot a prezentovat je tak svým více než 300 milionům koncových zákazníků a 410 000 posky­tovatelů služeb.

Použití modré a červené barvy ve sloganu podtrhuje celistvost a sílu loga. Jeho zapracování také zdůrazňuje kontinuitu vývoje společnosti Europ Assistance, její minulost a ambice v příštích několika letech. Použité ručně psané písmo vyjadřuje osobitost a lidský přístup Europ Assistance k jejím zákazníkům.

Tento slogan také prezentuje Europ Assistance jako společensky odpovědnou společnost, která důsledně dbá na dodržování zásad nového typ solidarity a pokroku pro hospodářské a sociální prostředí mimo jiné i díky partnerství s prestižní mezinárodní organizací  Ashoka.

Od 8. prosince 2010 bude nový slogan prezentován současně ve všech 36 zemích po celém světě.

Strategický plán Europ Assistance pro roky 2011–2015

Díky dobrým výsledkům, kdy se v letech 2004 až 2009  podařilo více než zdvojnásobit obrat společnosti za současného dosažení ztrojnásobení provozního zisku, vstoupila Skupina Europ Assistance do nové fáze svého vývoje.

Nový strategický plán Skupiny, plán Galileo, je zaměřen na rozvoj především ve čtyřech oblastech:

•    Vyvážení obchodního portfolia díky posílení rozvoje nových oblastí služeb, kterými jsou zdraví, domácnost a služby pro rodiny. Ty budou představovat v roce 2015 více než jednu třetinu příjmů. Současně bude Europ Assistance zvyšovat konkurenceschopnost svých tradičních služeb v oblastech cestování a automobilů zejména díky atraktivní nabídce cestovního pojištění a prodlouženými zárukami pro automobily.

•    Budování geografické rovnováhy dalším rozvojem činnosti Skupiny v Severní i Jižní Americe a Asii. Současně budou evropské aktivity skupiny posilovat svou obchodní a finanční konkurenceschopnost rozvojem služeb v oblasti asistence pro zdraví, domov a služby pro rodiny. Do roku 2015 by obrat všech dceřiných společností mimo západní Evropu měl v součtu činit více než 27 % příjmů Skupiny.

•    Vytvoření distribučních modelů vedoucích ke zvýšení prodeje volitelných služeb – jako opak k prodeji služeb zahrnutých v tzv. balíčkových programech. Rozvoj přímého prodeje služeb a asistenčních programů klientům zejména prostřednictvím internetu. S přihlédnutím k této strategii bude Europ Assistance navazovat nová lokální a mezinárodní partnerství, a zároveň inovativním směrem  rozvíjet spolupráce se stávajícími obchodními partnery.

•    Posílení ziskovosti Skupiny díky využití nových technologií a selektivnímu růstu všech pojišťovacích a asistenčních aktivit s vysokým potenciálem.

Ambice stát se nejvíce inovativní společností ve svém oboru

Inovace jsou jádrem nové strategie Europ Assistance a zahrnují pravidelné zlepšování nabídky služeb díky využití velkého obchodního know-how a nejmodernějších technologických novinek v oblastech mobility a zdraví.

Europ Assistance pravidelně rozšiřuje své portfolio o nové asistenční služby s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníky. Služby Europ Assistance jsou na jedné straně charakterizovány zprostředkováním rychlé osobní intervence přímo v místě události nebo telefonicky, vždy nepřetržitě 24 hodin denně, 365 dnů v roce. 7000 zaměstnanců Europ Assistance a 410 000 posky­tovatelů služeb jsou kdykoliv připraveni co nejlépe pomoci zákazníkům.

Nové produkty a technologie se stanou výrazným prvkem kvalitního zajištění asistenčních služeb pro klienty. Z nových postupů a služeb jmenujme například určování polohy osob v kombinaci s mobilními telefony a internetovými terminály. Ty nabídnou komfortnější a rychlejší asistenci i větší ochranu klientů při cestování, řízení vozidel a při každodenních činnostech v domácnosti. Zavedení telemedicíny, tele-monitoringu a dalších služeb, povede k jednoduššímu a bezpečnějšímu každodennímu životu pro chronicky nemocné nebo pro osoby jinak závislé na pomoci ostatních.

S tímto novým směrem si Europ Assistance klade za cíl stát se nejvíce inovativní společností v odvětví asistenčních služeb a v péči o své zákazníky.