ŠkoFIN zvyšuje efektivitu obchodního týmu

[Tisková zpráva] Finanční společnost ŠkoFIN optimalizuje obchodní procesy, usiluje o jejich zefektivnění a o zkvalitnění komunikace s dealerskou sítí. Od 1. září 2010 dojde ke sloučení všech prodejních aktivit do oddělení prodeje, jehož součástí bude nově oblast korporátního financování dealerské sítě.

Změnám ve struktuře obchodu odpovídají i některé personální změny. Celkovou odpovědnost za oddělení prodeje převezme Ing. Dušan Fornůsek. Marketingové oddělení, vývoj produktů a služby VIP a fleet zákazníkům zůstávají i nadále v kompetenci Ing. Jana Klouda.

K 31. srpnu 2010 opouští společnost ŠkoFIN Ondřej Kozák, který od roku 2006 zastával funkci vedoucího oddělení prodeje a péče o dealery, od roku 2009 vedl oddělení prodeje.

Ing. Dušan Fornůsek (nar. 1969) působil před svým nástupem do ŠkoFINu jako marketingový manažer pro Česko ve Ford Motor Company. Od dubna 2006 zastával ve ŠkoFINu pozici vedoucího strategického marketingu a PR a od června roku 2009 působil jako vedoucí oddělení financování korporátních zákazníků. Na pozici vedoucího oddělení prodeje přichází zejména pro své dlouholeté zkušenosti v automobilovém průmyslu, marketingové a obchodní dovednosti a díky úzkým kontaktům s dealerskou sítí – obchodními partnery ŠkoFIN.

Stefan Rasche, jednatel společnosti ŠkoFIN, komentuje nastávající změny: „Chceme dosáhnout maximálně efektivní komunikace v oblasti našich obchodních, resp. prodejních aktivit. Sloučení všech aktivit a obchodních týmů do jednoho oddělení je prvním krokem k posílení a zefektivnění obchodu a prodeje ŠkoFIN. Změnu struktury následují některé logické personální změny. Vedoucím oddělení prodeje se stává pan Dušan Fornůsek, kterému plně důvěřuji a přeji mu hodně úspěchů a energie při plnění našich náročných cílů. Zároveň bych rád poděkoval Ondřeji Kozákovi za jeho dlouholeté vynikající služby  pro společnost a rovněž i jemu chci popřát mnoho úspěchů  v dalším  profesním i osobním životě.“