ŠkoFIN představuje financování „Audi Light – 0% navýšení“ na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary

[Tisková zpráva] Dlouhodobým cílem produktové řady Audi Finance od společnosti ŠkoFIN je podpora prodeje vozů Audi a jejich co největší dostupnost příznivcům této značky.

Vedle tradičních atributů, jako je nulový poplatek za uzavření smlouvy, její snadné vyřízení přímo u prodejce vozu, garantovaná výše splátek, zvýhodněné variabilní pojištění vozu či individuální a vstřícný přístup ke klientům, toho dosahuje též prostřednictvím akčních nabídek. Nyní tak nabízí neopakovatelnou příležitost pořídit si libovolný vůz Audi za výjimečných podmínek – stejně výjimečných, jakými jsou vozy značky Audi, které díky své kvalitě a jedinečnosti již po řadu let slouží jako oficiální vůz Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.

Ve spolupráci s Audi a pojišťovnou Allianz nabízí Audi Finance na všechny modely produkt „Audi LIGHT – 0% navýšení“, všichni zájemci o nový vůz mohou tedy zaplatit pouze polovinu ceny a zbylou částku financovat prostřednictvím úvěru či leasingu bez navýšení anebo zaplatit méně než polovinu a zbylou sumu následně hradit jen s velmi nízkým navýšením. Zároveň je možné tuto nabídku kombinovat za velmi výhodných podmínek s pojištěním ŠkoFIN GAP, které při odcizení vozu nebo totální havárii zajistí pojistné plnění až do výše 100 % ceny nového vozu. Využít lze i ŠkoFIN Asistent s pojištěním právní ochrany, protože v případě potřeby kdykoli pomůže motoristům vyřešit problémy a spory  na  cestách  jak  u  nás,  tak v zahraničí. Samozřejmostí je pak pojištění platebních povinností pro případy nepříznivých životních situací.

Bezkonkurenční postavení a vysokou kvalitu produktu potvrzuje jednak první místo v letošním ročníku soutěže o nejlepší finanční produkt Zlatá koruna, kdy v konkurenci mnoha předních firem a společností působících na českém trhu vybrala 300členná porota odborníků v oblasti „leasing“ zastřešující produkt „LIGHT – financování lehké jako pírko“ společnosti ŠkoFIN, ale také úspěch této akce a tím rovněž nárůst počtu uzavřených smluv Audi Finance v prvním pololetí o 15 %.

Přispěla k tomu i doprovodná kampaň „Co mají tito lidé společného?“, zaměřená na nové potenciální klienty, a navazující microsite www.udelejtesi­radost.cz, která přehlednou, zábavnou formou poskytuje návštěvníkům vedle důležitých informací o financování vozu či souvisejících pojistných produktech především možnost udělat si snadno představu o výši měsíčních splátek na vysněný vůz díky jednoduché interaktivní kalkulačce.