ŠkoFIN má nového marketingového ředitele

Novým marketingovým ředitelem společnosti ŠkoFIN se ke dnešnímu dni stal Michal Bílek. Nahradil tak ve funkci Petra Lehkého, který po 9 letech přechází do dceřiné společnosti koncernu Volkswagen - společnosti Škoda Auto.

Ing. Michal Bílek nastoupil do vedení marketingového a obchodního oddělení 19. července 2004. Dosud zastával ve ŠkoFINu místo vedoucího Oddělení péče o klienty. Za hlavní cíl považuji rozšíření produktového portfolia, upevnění pozice ŠkoFINu na trhu a využití obchodních příležitostí u stávajících klientů, uvádí Michal Bílek. Dosavadní ředitel Ing. Petr Lehký odchází do společnosti Škoda Auto a. s. na pozici Vedoucího prodeje pro ČR a SR.

Michal Bílek nastoupil do společnosti ŠkoFIN v roce 1993 ihned po absolvování VŠE v Praze, fakulty mezinárodních vztahů se zaměřením na obchod a diplomacii. Z pozice junior managera byl postupně jmenován vedoucím Oddělení péče o klienty. V rámci tohoto zařazení se zabýval zejména zkvalitněním klientského servisu a zavedením systémů řízení vztahů se zákazníky. Kromě ŠkoFINu se, vzhledem ke svým znalostem právní a daňové problematiky, aktivně podílí na činnosti Asociace leasingových společností.

34 letý Michal Bílek je ženatý, má dceru, hovoří německy a anglicky.