Silvie Špačková jmenována novou šéfkou marketingu pro Českou republiku a Slovensko

[Tisková zpráva] Novou šéfkou marketingu skupiny Fincentrum se stala Silvie Špačková. Jejím hlavním úkolem bude zajistit jednotnou komunikaci společností skupiny v České republice a na Slovensku, rozvíjet značku Fincentrum a nadále zlepšovat komunikaci společnosti Fincentrum ke klientům i více než 800 finančních poradců.

Autorem tiskové zprávy je společnost Fincentrum

Silvie Špačková přichází do Fincentra z mezinárodní poradenské společnosti Deloitte Touche Tohmatsu. Zde působila od roku 2006 v týmu Global Corporate Finance Advisory, kde měla na starosti zejména koordinaci interního marketingu, rozvoj globálních komunikačních nástrojů a marketingové sítě, stejně tak jako organizaci významných mezinárodních konferencí. Ve společnosti Deloitte byla také zodpovědná za tým marketingové podpory pro region EMEA.

Cenné pracovní zkušenosti získala Silvie Špačková také v St. James Education Center, kde po 3 roky zastřešovala oddělení marketingu a obchodu, a podílela se na rozvoji celé společnosti.

Silvie Špačková získala v roce 2007 magisterský titul na Univerzitě Karlově. V bakalářském programu zde studovala humanitní vědy, v magisterském pak sociální politiku. V letech 2000 až 2001 prošla vzdělávacím programem Institute of International Cooperation and Development v USA.

V průběhu studií se Silvie Špačková věnovala také neziskovému sektoru – vedle krátkodobých činností pro lokální neziskové organizace v letech 2000 až 2001 působila i v mezinárodní humanitární organizaci Humana People to People, kde se mimo jiné podílela i na přípravě a realizaci humanitárních projektů v Brazílii.

Silvie Špačková hovoří plynně anglicky, španělštinu zvládá na komunikativní úrovni. Ve volném čase se nejraději věnuje sportu a cestování.