Servis 24 Telebanking má již více než 350 000 klientů, Servis 24 Internetbanking přes 100 000

Služba přímého bankovnictví České spořitelny – Servis 24 překonala magickou hranici počtu klientů: službu Servis 24 Telebanking využívá k dnešnímu dni 359 492 klientů; službu Servis 24 Internetbanking již 123 455 klientů. Celkově některou ze služeb přímého bankovnictví České spořitelny, včetně služby GSM banking a služby Homebanking, využívá přes 525 000 klientů.

„Těší nás, že přímé bankovnictví využívá takové množství klientů. Zvláště potěšující jsou výsledky zejména u služby Servis 24 Internetbanking, kterou nabízíme poměrně krátkou dobu. Je uživatelsky příjemná a jednoduchá na ovládání, o čemž svědčí i tempo nárůstu aktivních klientů,“ uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku Přímé bankovnictví. „V současné době má Česká spořitelna nejvíce aktivovaných klientů telefonního bankovnictví na trhu,“ dodal.

Servis 24 Internetbanking získal v lednu 2003 ocenění Finanční produkt roku 2002, které mu udělili odborní redaktoři časopisu Osobní finance z vydavatelství Computer Press. Hlavními kritérii hodnocení byla užitečnost pro drobného spotřebitele, poměr kvalita a cena a míra uživatelského pohodlí.

Servis 24 je multifunkční služba. Klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i Internet. Klienti mají možnost prostřednictvím telefonu či Internetu kromě obsluhy svého sporožirového účtu získat i informace o úvěrových, hypotečních a majetkových účtech nebo o produktech České spořitelny a jejích dceřiných společností.

Servis 24 zavedla Česká spořitelna v roce 2001. Na počátku své existence nabízel Servis 24 přístup k účtu pouze přes telefon. Od listopadu 2002 je jeho součástí i internetové bankovnictví.

Klára Gajdušková
Tisková mluvčí
České spořitelny, a.s.