Server www.g2.cz už navštívilo více než 100 000 lidí!

Server www.g2.cz, určený studentům a mladým lidem, má na svém kontě už více než 100 000 unikátních přístupů, a to za čtyři měsíce od svého spuštění.

„Hned první den jsme zaznamenali přes 10 000 návštěvníků a průměrně si portál G2 denně otevře okolo 900 lidí,“ uvádí Zdeněk Mojžíšek, výkonný ředitel pro marketing KB. Aktivně se na serveru G2 zaregistrovalo více než 5 000 uživatelů, kteří se tak mohou zúčastnit celé řady soutěží, stahovat si zdarma nejrůznější software pro svá PC či mobilní telefony.

„Mladí lidé a studenti jednoznačně dávají přednost komunikaci přes internet. Chce-li být banka úspěšná, pak se musí ve stylu komunikace, ale také v nabídce produktů a služeb přizpůsobit svým klientům. A přesně to KB udělala. Komerční banka drží 25% tržní podíl v tomto klientském segmentu. Mladí lidé a studenti jsou pro nás velmi důležitými klienty a rozvoj jejich obsluhy je nedílnou součástí naší obchodní strategie,“ vysvětluje Zdeněk Mojžíšek a dodává: „Důležité také je, že nás klienti neopouštějí ani po té, co opustí školní lavice. To dokazuje fakt, že se ročně 80 % majitelů končících účtů Gaudeamus² rozhodne zůstat klienty KB a studentské konto vymění za některý z balíčků produktů a služeb.“

Unikátní webový portál www.g2.cz je zaměřený na informace o aktivním trávení volného času, zejména v oblasti kultury, extrémních sportů a cestování.

G2, který se svým stylem blíží hlavně mladým aktivním lidem, je rozdělen do několika základních sekcí: Extrémní sporty, Cestování, Kultura, Recenze digitálních novinek a Peníze. Sportovně založení jedinci zde mohou získat informace o nejrůznějších sportech a také si přečíst rozhovory s úspěšnými sportovci z celého světa. Kromě historie jednotlivých sportů zde získají i sportovní rady a tipy. Pro mladé dobrodruhy jsou připraveny články o dobrodružné Keni, fanoušci „digi hraček“ určitě ocení možnost stáhnout si softwary či styly do mobilního telefonu a PC. Návštěvníci webu mohou i soutěžit, vyhrát se dá nový fotoaparát nebo snowboard. Komerční banka webové stránky spustila ve spolupráci se společností FG Forrest, časopisem Koktejl, firmou Hudysport, magazínem Xstream a CK Adventura.

Komerční banka se zaměřuje i na budování image G2 konta. I letos mají všichni možnost zúčastnit se G2 Joyride, úspěšné hudebně-sportovní tour po České republice spojené s extrémními sporty, koncerty populárních skupin a další zábavou. První dvě zastávky se již uskutečnily v brněnské Vaňkovce a Mělicích u Pardubic. 21. července bude show pokračovat v Ostravě-Hlučíně, 18. srpna na Máchově jezeře a vyvrcholí 9. 9. 2007 v Praze na Císařské louce.