Se službami společnosti COFIDIS je dlouhodobě spokojeno více než 90 % klientů

[Tisková zpráva] S celkovou úrovní poskytovaných služeb společnosti COFIDIS je spokojeno 92 % klientů, z toho 60 % zákazníků uvedlo, že je se službami dokonce velmi spokojeno. Vyplývá to z výsledků výzkumu společnosti Ipsos Tambor, který se uskutečnil letos v červnu.

Přes 90 % klientů společnost COFIDIS vnímá jako společnost moderní, profesionální a férovou. 96 % klientů je spokojeno s operátory zákaznického servisu, 79 % z nich je dokonce velmi spokojeno. Zákazníci jsou nejvíce spokojeni s profesionálním jednáním zaměstnanců COFIDISu a se srozumitelností poskytnutých informací, velmi si cení také osobního přístupu, a to i při řešení nestandardních situací.

Přes tři čtvrtiny klientů by COFIDIS určitě doporučilo svým známým. U úvěrů od COFIDISu by zákazníci vyzdvihli jednoduchost a rychlost vyřízení, dále oceňují komunikaci na dálku, která jim dává prostor prostudovat si smlouvy, smluvní podmínky a vše si důkladně promyslet v pohodlí domova.

Celkem 94 % klientů hodnotí výborně přehlednost a srozumitelnost výpisů. Na přehlednost a srozumitelnost smluv, smluvních podmínek i výpisů z účtu klade společnost COFIDIS velký důraz a zdokonalování svých služeb se věnuje neustále. Také proto se společnost COFIDIS umístila nejlépe mezi nebankovními společnostmi v loňském roce v nezávislém průzkumu společností Člověk v tísni o.p.s. a SOS Sdružení obrany spotřebitelů, které analyzovaly právě smluvní podmínky jednotlivých společností.