S výhodným akčním leasingem GE Capital Leasing na nové vozy mohou klienti ušetřit až 24 350 korun

Praha
5. března 2002

Společnost GE Capital Leasing přichází od 3. března 2003 na český trh s velmi výhodnou leasingovou nabídkou na nové vozy vybraných značek, při které mohou klienti ušetřit až 24 350 korun. Ta zahrnuje jak nízkou sazbu úročení, akontaci již od 10 procent či výhodnou pojistnou sazbou, tak speciální bonus – mechanické zabezpečovací zařízení proti krádeži Construct ke každému novému vozu pořízenému na leasing GE Capital Leasing.

„Obdobná akce, kterou jsme již uskutečnili v loňském roce s prodejci vozů Škoda, se mezi zájemci o nákup vozu na leasing setkala s velkým úspěchem. Rozhodli jsme se proto využít těchto zkušeností a u vybraných prodejců nabídnout obdobnou akci zájemcům o nové vozy vybraných značek,“ uvedl marketingový manažer společnosti GE Capital Leasing Jan Hrubý.

Zájemci o nákup nového vozu s využitím služeb GE Capital Leasing získají možnost individuálního rozložení splátek od 24 do 60 měsíců, akontaci již od 10 % pořizovací ceny vozu a nízkou sazbu úročení leasingových splátek. V rámci celé akce budou klientům nabídnuty i zvýhodněné schvalovací podmínky.

Klienti zároveň obdrží i výhodný balíček pojištění u České pojišťovny, který zahrnuje:
• 10% slevu ze základní sazby havarijního pojištění
• pojištění čelního skla s nulovou spoluúčastí v hodnotě 500,– Kč zdarma
• pojištění sedadel zdarma.
Navíc mají klienti možnost si sjednat Pojištění klienta (tzn. Pojištění schopnosti splácet leasingové splátky) u Pojišťovny Cardif Pro Vita, a.s.

Speciálním bonusem pro zákazníky bude mechanické zabezpečovací zařízení CONSTRUCT v hodnotě 5 500 až 9 000,– Kč podle typu vozu a u většiny prodejců i montáž tohoto zabezpečovacího zařízení zdarma. Jarní akční nabídka začíná 3. března 2003 a potrvá do konce května 2003.

Informace o akci obdrží zájemci na bezplatné telefonní lince 800 10 30 50 nebo na internetových stránkách www.gecleasing.cz i u vybraných prodejců. To, že se daný prodejce akce účastní, klient zjistí z distribuovaných červených letáků s bílým autíčkem a propagačních materiálů umístěných v prodejně (nesoucích logo akce se sloganem „Zabezpečení vozu jako BONUS“).