S Visou do Jihoafrické republiky na FIFA WORLD CUP™ 2010 - Visa zahajuje svou první FIFA kampaň

[Tisková zpráva] Asociace Visa Europe v rámci svého partnerství s FIFA zahájila svou historicky první marketingovou kampaň související s blížícím se FIFA World Cup 2010.

Ta se soustředí na podporu značky Visa a uživatelé platebních karet Visa v rámci ní mohou soutěžit také o zajímavé ceny, mimo jiné vyhrají cestu na finálové utkání Mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jihoafrické republice.

Hlavní částí kampaně je reklamní spot, který zobrazuje cestu fotbalového fanouška od pasivního sledování fotbalového zápasu v obývacím pokoji až po jeho aktivní účast přímo na stadionu v Jihoafrické republice. To vše za pomoci karty Visa. “Uživatelům našich karet chceme vtipnou formou ukázat, že Visa jim může pomoci překonat překážky a splnit i neobvyklý sen. I drobný nákup pomocí karty Visa jim totiž může zajistit cestu na světový šampionát do Jihoafrické republiky a řadu dalších zajímavých cen,” říká Miloslav Kozler, regionální manažer a zástupce Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.    

Samotná soutěž bude oficiálně zahájena 1. března 2010 a bude probíhat po dobu 8 týdnů. K účastí stačí, aby uživatelé karet Visa zaregistrovali svůj bezhotovostní nákup na webových stránkách www.visa.cz nebo zasláním sms zprávy na číslo 900 11 06 a odpověděli na otázku „Kolik transakcí bude celkem registorváno v průběhu trvání soutěže od 1.3. do 25.4.?“. Kromě cesty na finálové utkání Mistrovství světa v kopané 2010 pro dvě osoby, mohou účastníci vyhrát i týdenní pobyt v Africe a další stovky cen od televizorů Sony Bravia až po značkové fotbalové míče šampionátu.

Nová marketingová kampaň FIFA využívá široké spektrum komunikačních prvků a kanálů. Mezi hlavní pilíře patří televize (spoty o délce 30 a 15 minut), rádio (30minutový spot) i internet. Kampaň se také objeví v obchodních centrech, a to na nákupních vozících supermarketů, jako Albert či Interspar.