S kartou Visa do Disneylandu

Během reklamní kampaně Pojďte s námi do pohádky se objem výdajů u obchodníků zvýšil o 64 %.

Praha, 22. dubna 2003 – Asociace Visa International, přední světový platební systém, oznámila výsledky marketingové kampaně Pojďte s námi do pohádky, která byla zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Propagační kampaň měla výrazný vliv na objem transakcí uskutečněných kartami Visa na českém trhu.

V průběhu dvouměsíční kampaně vzrostl objem transakcí u obchodníků o 64 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Soutěže se mohli zúčastnit držitelé karet Visa vydaných Českou spořitelnou, eBankou, HVB a Raiffeisenbank. Výherci byli určeni na základě nejvyššího počtu uskutečněných platebních transakcí v období od 1. listopadu 2003 do 31. prosince 2003. Výlet do pařížského Disneylandu vyhráli tři klienti České spořitelny – Miroslav Vaněk, Jan Havelka a Jana Pavlíčková.

Česká spořitelna se pravidelně účastní marketingových kampaní, které připravuje asociace Visa International. Dosažené výsledky potvrzují, jak silnou reklamní účinnost mají její kampaně. Našim klientům, kteří obsadili první tři místa v soutěži, srdečně gratulujeme. Je to pro nás důkazem, že klienti České spořitelny používají moderní platební nástroje velmi často a především k běžným každodenním nákupům, uvedla Marie Hešnaurová, ředitelka odboru obchodní politiky kartového centra.

Marketingová kampaň se významně podílela na zvýšení počtu transakcí v obchodech a zvýšila též povědomí o výhodách, které placení kartou přináší, uvedl Miloslav Kozler, manažer asociace Visa pro Českou republiku. Platby kartou přináší výhody zákazníkům, obchodníkům a mají pozitivní vliv na celou ekonomiku. Čeští zákazníci začínají brát karty jako samozřejmost, protože placení kartou přímo u obchodníka je rychlejší, pohodlnější a také bezpečnější než vybírání peněz z bankomatu. Na druhé straně obchodníci si uvědomili, že karty jim přinášejí vyšší obraty a nižší náklady spojené s manipulací s hotovostí.

Kampaň Pojďte s námi do pohádky úspěšně navázala na předchozí marketingové projekty, jako například James Bond a Visa Takes You Shopping. Vysoká popularita platebních karet souvisí rovněž s tím, že se stále zvyšuje počet terminálů, kde lze kartou zaplatit. K 31. prosinci 2003 bylo v České republice 44 232 obchodníků, kteří přijímají karty Visa.