Roman Kohout posílí vedení ČSOB Poisťovny

Po úspěšné restrukturalizaci útvaru Marketingu a komunikačních služeb v ČSOB, na niž se během dvouletého působení ve funkci ředitele tohoto oddělení podílel, míří Roman Kohout (35) na Slovensko. V tamní ČSOB Poisťovně povede projekt zaměřený na zefektivnění kompletního systému likvidace pojistných událostí škod v oblasti neživotního pojištění.

Ve funkci šéfa marketingu ČSOB působil Kohout od roku 2002. Kromě zavádění nové struktury se zasloužil i o razantní snížení nákladů oddělení či výběr nové reklamní a mediální agentury. Zásadním způsobem se pak podepsal na nové image kampani skupiny ČSOB. Touto kampaní jsme završili zásadní změny v ČSOB, takže nabídka přechodu do slovenské dceřiné společnosti pro mě přišla ve správnou chvíli a představuje další velikou výzvu, vysvětluje Kohout.

ČSOB působí od roku 2001. Tehdy se v útvaru Management Consulting podílel na významných projektech turnaround managementu. Roman Kohout vystudoval Strojírenskou fakultu ČVUT a do roku 2000 působil v oblasti krizového managementu právě v oblasti pojišťovnictví.