Rekordní obrat KASA.cz za loňský rok – téměř půl miliardy korun!

Skupina obchodů KASA.cz, provozovaná společností EUROCOMM Group, dosáhla za rok 2005 obratu téměř půl miliardy korun. Tato hodnota je rekordním číslem v celé historii společnosti. Přesto má KASA.cz pro letošní rok plány ještě smělejší. Cílem je překonání hranice 750 milionů korun.

Obrat ve výši 500 milionů korun, takový byl cíl skupiny internetových obchodů KASA.cz pro rok 2005. K vytyčené metě scházelo necelých 30 milionů korun. „Lehké nesplnění cíle nevidím jako zásadní problém, již 1. pololetí roku totiž naznačilo, že dosáhnout stanoveného cíle nebude snadné,“ říká k výsledku Martin Kasa, ředitel společnosti EUROCOMM Group. A dodává: „2. pololetí minulého roku naopak lehce předčilo naše představy.“

Pokud jde o podíl prodeje na splátky, byl cíl lehce překonaný. V rámci splátkových programů prodalo internetové centrum KASA.cz zboží za více než 40 milionů korun. Velmi úspěšnými se totiž ukázaly speciální splátkové akce pro zákazníky. Jednalo se o program s názvem Pátek=Svátek, tedy v pátek splátky bez navýšení, která běžela od září. Následně pak o speciální předvánoční splátkovou akci: Splátky bez navýšení v každý všední den, která odstartovala přesně měsíc před Vánocemi.

„Loňský rok byl obchodně úspěšným také pro naši slovenskou pobočku HEJ.sk. Její obrat přesáhl hranici 110 milionů slovenských korun. V tomto roce jsme zásadním způsobem utekli konkurenci a držíme si pozici absolutní internetové jedničky na slovenském trhu,“ připojuje svůj komentář Tomáš Richter, obchodní ředitel společnosti EUROCOMM Group.

O 150 procent více zákazníku

Rok 2005 byl úspěšný i v jiných směrech. „Například, pokud jde o počet zákazníků, rozrostl se počet našich zákazníků přibližně o 150 procent. Rekordní byl také počet přijatých objednávek – více než 70 tisíc. Nejsilnějším dnem, co do počtu objednávek, byl 12. prosinec 2005. V tento den jsme přijali více než 1000 objednávek,“ hodnotí loňské výsledky Martin Kasa. V rámci snahy o uspokojení požadavků širšího portfolia zákazníků byly také spuštěny nové produktové sekce jako např. auto-moto, cyklo, life style, kosmetika, parfémy, hodinky a jiné.

Výhled do roku 2006

Rostoucí trend by si internetový obchod KASA.cz chtěl udržet i pro letošní rok. „Rádi bychom dosáhli obratu okolo 750 milionů korun,“ prozrazuje smělé plány Martin Kasa. „Jakékoliv odhady jsou však v tuto chvíli velmi obtížné. Nechceme se totiž bezhlavě hnát za obraty, ale naopak chceme nabízet kvalitní služby a budovat zázemí silné společnosti. Zejména naše zahraniční pobočky mají velký růst teprve před sebou. Je nám také jasné, že nemůžeme donekonečna růst jako v předchozích letech, tedy přibližně o 270 procent v roce 2004, či o 100 procent v roce 2005,“ dodává Kasa.