Reklama na spoření na penzi nemusí být nudná

[Tisková zpráva] Ačkoliv zabezpečení na důchod není téma, na které by mladí lidé rádi mysleli, právě na ně cílí nová kampaň penzijního fondu AEGON, která na internetu komunikuje nejvyšší dosažené zhodnocení mezi penzijními fondy za rok 2007 ve výši 4,5 %. AEGON se snaží využít sílící trend, kdy se lidé chodí na internet především bavit, a vytvořil interaktivní a zábavný vyhledávač nejlepší penze.

Těžiště kampaně spočívá na nové microsite PF AEGON http://penze.aegon.cz/. Pro její propagaci využil AEGON bannery na zpravodajských serverech, PPC kampaň a direct-mailovou kampaň. Microsite je koncipována jako nový internetový vyhledavač. Jeho prostřednictvím mohou lidé najít informace o výhodách penzijního fondu AEGON, systému penzijního připojištění či se dostat na vtipné odkazy související s důchodem a penzí. Vyhledávač umí reagovat také na dotazy, které se přímo penze netýkají.

Martin Turek, marketingový ředitel AEGON, říká: „Internet je interaktivní médium, které lidé stále ve větší míře využívají pro zábavu. Při tvorbě kampaně jsme se to snažili maximálně využít. Internetový vyhledávač je nástroj, který všichni používají, my jsme mu dali vlastní rozměr.“

AEGON motivuje k návštěvě stránek také soutěží o iPod Touch. Ten mohou zájemci vyhrát každý den za kreativní odpověď: „Co byste dělali s penězi získanými z penzijního připojištění?“ Kromě vyhledávání a soutěže si mohou návštěvníci „penzijního vyhledávače“ vypočítat, jakou penzi by získali s penzijním připojištěním AEGON a on-line vyplnit návrh na sjednání penzijního připojištění.

Soutěž a bannerová kampaň na zpravodajských serverech poběží od 30. června do 13. července. Stránky http://penze.aegon.cz/ však zůstanou aktivní i po skončení kampaně. Jejich koncept, grafickou podobnu i doprovodné kampaně pro AEGON vytvořila agentura Web Design Factory, která s AEGON spolupracuje již několik let.