Ředitelem marketingu České spořitelny je Daniel Šturm

[Tisková zpráva] Marketing České spořitelny má nového ředitele. Od 1. února 2010 se ředitelem marketingu stává Daniel Šturm, dosavadní ředitel odboru reklama. Daniel Šturm vyhrál veřejné výběrové řízení na ředitele marketingu a v této pozici nahradí Václava Kubatu, který z banky odešel v srpnu 2009.

„Je to pro mne velká výzva a současně radost. Marketing České spořitelny má správný směr. Těším se, že budu moci podpořit banku v její snaze, aby naši klienti ještě lépe rozuměli našim produktům a ještě více je využívali,“ řekl Daniel Šturm, ředitel marketingu České spořitelny.

Daniel Šturm (narozen 1969) pracuje v České spořitelně od dubna 2007, kdy nastoupil na pozici ředitele oddělení reklamy v rámci úseku marketingu. Po odchodu Václava Kubaty byl Daniel Šturm dočasně pověřen vedením marketingu. Do České spořitelny přešel z nakladatelství Stratosféra, kde byl výkonným ředitelem.