Realitka České spořitelny spustila novou marketingovou kampaň ve stylu komiksu

Realitka České spořitelny (RSČS) spustila tento týden novou marketingovou kampaň, která se výrazně liší od jiných kampaní na trhu nemovitostí v České republice. RSČS přistoupila k vizuálně odlišnému stylu, kterým je komiksový žánr. Na této kampani spolupracovala s Realitkou České spořitelny reklamní agentura Graffitti Networks Grafix.

Nová kampaň je určena cílové skupině ve věku od 27 do 55 let bez profesního rozlišení, kteří potřebují koupit či prodat nemovitost, kteří nejednají impulsivně a hledají naopak spolehlivého a profesionálního partnera. Cílem kampaně je nejenom zvýšení povědomí o značce, ale i sdělení, že Realitka České spořitelny je moderní realitkou, která rozumí potřebám a požadavkům svých klientů, dokáže vždy flexibilně, profesionálně a rychle reagovat.

„V této kampani nahrazujeme rovněž část názvu Realitní společnost České spořitelny zjednodušeným názvem ‘realitka’, Chceme se tak přiblížit lidem, nechceme působit konzervativně, ale naopak mladě a dynamicky. Celá kampaň je velmi netradiční nejen z pohledu České spořitelny, ale i pohledu vlastní Realitky. V tomto případě jsme zcela odstoupili od tradičních nástrojů zviditelňování realitních kanceláří na trhu,“ uvádí Bedřich Skalický, generální ředitel RSČS.

Komiksová kampaň Realitky České spořitelny představuje šest různých postav s různými osobními preferencemi a životním stylem. Všechny spojuje potřeba řešit svoji bytovou situaci. Mezi postavami vzniká příběh, postavy mezi sebou komunikují a v médiích si vzájemně zanechávají vzkazy.

„Žánrově jsme zvolili komiks, protože nám poskytl velkou možnost vyjádření různých charakterových vlastností, které se fotografií nedají vystihnout. Naším cílem rovněž bylo, aby právě tato kampaň byla mezi ostatními co nejvíce výrazná, nezaměnitelná a prostě unikátní,“, uvádí Robert Jašek, managing director reklamní agentury Graffitti Networks Grafix a zároveň autor kampaně a textů.

Kampaň je podpořena reklamou v tištěných médiích, v outdoorových médiích, jako např. billboar-dy, tramvaje, inzerce v metru. Cílem kampaně je vzbuzení zájmu napříč všemi zákaznickými seg-menty a věkovými skupinami.