Poštovní spořitelna zdokonaluje své internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví Poštovní spořitelny dostalo nový kabát. Vylepšená verze Max Internetbanking PS a Max Homebanking PS je přehlednější, jednodušší a klientům nabízí několik zásadních zlepšení a nových služeb.

Chtěli jsme našim klientům zajistit ještě větší pohodlí při správě jejich financí. Nyní mají více finančních služeb dostupných přes internet, čímž mohou značně šetřit svůj čas. Přitom stále zůstává zachován vysoký stupeň zabezpečení, popisuje nový systém Petr Jaroš, ředitel Inovací a vývoje Poštovní spořitelny.

Kromě designových změn, které obnáší například také volbu vlastního vzhledu, se zákazníci mohou těšit na několik užitečných novinek. V nové záložce Úvěry teď klient jednoduše zjistí, jestli má předschválený úvěrový limit a může hned podat žádost o úvěr nebo požádat o navýšení tohoto limitu. Další nová záložka Investice pak umožní snadnou obsluhu spořicích produktů, majitel postžirového účtu může rovnou požádat také o zřízení Červeného konta, popisuje Petr Jaroš.

Hlavní změny internetového bankovnictví Poštovní spořitelny:

  • rozšíření služeb elektronického bankovnictví o úvěry a investice
  • snadná obsluha spořicích produktů i s žádostí o zřízení Červeného konta
  • změna zobrazení platebních příkazů
  • nově zpracovaný věrnostní program
  • nové funkční menu, jednoduše dostupné v levém sloupci
  • v ČR výjimečná možnost volby vzhledu celé aplikace

Poštovní spořitelna na trh dlouhodobě přináší inovativní řešení, která klientům zjednodušují správu jejich financí. Propracované internetové bankovnictví jen dokazuje, že PS je nejdostupnější banka na trhu. Ať už je to cestou do práce z mobilu, v práci přes PC nebo večer doma přes televizi, klienti Poštovní spořitelny mohou ovládat své účty opravdu kdykoliv a kdekoliv.