Poštovní spořitelně se v roce 2008 na poli úvěrů dařilo

Poptávka po úvěrech rostla také v roce 2008. Vysoký nárůst poskytnutých půjček zaznamenala i Poštovní spořitelna (PS) – objem úvěrů pro fyzické osoby meziročně vzrostl o 155 % oproti roku 2007. Podle průzkumu PS si lidé navíc častěji půjčují na smysluplné záměry, které i jim přinášejí dlouhodobější hodnotu – v minulém roce proto vedly půjčky na bydlení či na vzdělání. Objem samotných hypoték meziročně vzrostl dokonce více než trojnásobně. Naopak ubývá například úvěrů na dovolenou.

Nabízíme jednoduché a transparentní produkty podle jejich potřeb, a to klienti oceňují. Pro naše stávající klienty máme připravenu širokou škálu předschválených úvěrů, od kreditních karet přes spotřebitelské úvěry až po hypotéky. Díky tomu si u nás naši klienti mohou úvěr vyřídit mnohem snadněji, rychleji a bez zbytečného papírování. I v dalších oblastech klientům zjednodušujeme život: naše spotřebitelské úvěry vycházejí vstříc potřebě flexibility tím, že je klient může kdykoli bez poplatku předčasně splatit. U hypoték pak za klienty sami vyřídíme výpis z katastru nemovitost nebo expresní ocenění bytu, zhodnotil zájem o úvěry Jan Slanina, manažer útvaru Úvěry v Poštovní spořitelně.

V roce 2008 Poštovní spořitelna zavedla nový druh kreditní karty – Splátkovou FLEXI kartu. Také díky zájmu klientů o tento produkt se celkový prodej kreditních karet prudce zvýšil.

V době hrozící recese je klienty velmi žádané pojištění schopnosti splácet úvěr, které Poštovní spořitelna nabízí ke spotřebitelským úvěrům a hypotékám. Kromě základního pojištění pro případ úmrtí nebo plné invalidity navíc PS nabízí také rozšířenou variantu, která pokrývá ještě riziko ztráty zaměstnání a pracovní neschopnosti, dodává Slanina.

Poštovní spořitelna nabízí celou škálu úvěrových produktů. Zákazníci tak mohou využít hypotéku, spotřebitelský úvěru na auto, bydlení či vzdělání, stejně jako neúčelový spotřebitelský úvěr, nemluvě o kreditních kartách a povolených přečerpáních účtu. Půjčku lze vyřídit ve finančních centrech Poštovní spořitelny a na všech poštách, k dispozici jsou také finanční poradci ČMSS a možnost si úvěr vyřídit telefonicky přes Klientské centrum či si o něj požádat prostřednictvím celé sítě bankomatů Poštovní spořitelny. Právě možnost vyřídit si půjčku po telefonu anebo na počkání na Finančním centru si klienti v loňském roce oblíbili a proto zde prodej úvěrů v roce 2008 výrazně vzrostl.