První „tribrand“ karta vstupuje na trh

[Tisková zpráva] Trojice silných společností UniCredit Bank, AXA a Partners představily historicky první „tribrand“ kreditní kartu na českém trhu. Za užívání karty získává klient bonus min. 1 % z útraty formou příspěvku na sjednané pojištění nebo investici. UniCredit Bank představila novinku na trhu kreditních karet, a to ve spojení s finanční skupinou AXA a poradenskou společnosti Partners Financial Services (dříve Partners for Life Planning).

Pro klienty Partners je připravena speciální platební karta AXA CLUB Partners s logem obou společností.

„Jako první na českém trhu představujeme „tribrand“, tedy platební kartu, která prezentuje silné obchodní partnerství UniCredit Bank, skupiny Partners a AXA. Klient si s platební kartou AXA CLUB Partners může uspořit více peněz na stáří, zlevnit si pojištění nebo navýšit své investice. Od vybraných partnerů AXA CLUB může klient navíc získat až 17% slevu z ceny nákupu, případně 50 haléřů za každý načerpaný litr benzínu,“ uvádí Leoš Pokorný, manažer oddělení Karty UniCredit Bank.

„Nejlepší platební karta pro roky 2009, 2010 i 2011 v s­outěži Zlatá koruna, AXA CLUB karta, tak získává mladší a ambicióznější sestru. Finanční poradci Partners přidávají ke kartě AXA CLUB další poradenský servis,“ dodává Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA.

„Klienty nebaví nosit v peněžence desítky slevových a klubových karet. S kartou AXA CLUB Partners má klient v jedné kartě všechny bonusy najednou. Členové AXA CLUBU však získávají i další benefity, zejména asistenční služby v domácnosti v hodnotě až 49 tisíc korun ročně a cestovní pojištění AXA CLUB Travel za velmi výhodnou cenu. I v tom je síla platební karty AXA CLUB Partners,“ doplnil Petr Borkovec, CEO pro distribuci finanční skupiny Partners.