Průběžné výsledky hlasování o „Cenu veřejnosti“ v soutěži ZLATÁ KORUNA 2008 – stav k 30.11.2007

Již měsíc probíhá na internetu úvodní kolo hlasování, jež určí dvanáct finančních produktů postupujících do závěrečného klání o „Cenu veřejnosti“, jednu z dvou hlavních cen 6. ročníku prestižní soutěže Zlatá koruna.

Na rozdíl od „Novinky roku“, kterou uděluje jako hlavní cenu odborná porota soutěže, je „Cena veřejnosti“ anketou, jaké produkty z široké nabídky preferují a oceňují samotní klienti.

„Podle údajů, které po měsíci máme, je účastníků hlasování téměř dvakrát více než v minulém ročníku. Růst počtu odevzdaných hlasů svědčí o tom, že lidé stále více soutěž sledují a výsledky je zajímají. Očekáváme, že se zájem bude nadále zvyšovat. Přesvědčuje nás o tom výrazný nárůst návštěvnosti nejen našeho finančního serveru www.zlatakoruna.info ale i zlatakoruna­.idnes.cz společného projektu s iDnes.“ říká Pavel Doležal, ředitel Zlaté koruny.

Za první měsíc od vyhlášení nominačního hlasování bylo odevzdáno 2779 platných hlasů pro 245 různých produktů.

K 30.11.2007 bylo průběžné pořadí na prvních dvanácti místech následující (produkty jsou seřazeny abecedně):

ČSOB Elektronické bankovnictví Československá obchodní banka ČSOB Studentské konto Plus Československá obchodní banka EUROleasing 2007 ČSOB Leasing Full service leasing – varianta Klasik ČSOB Leasing Leasing strojů a zařízení CAC LEASING Max Internetbanking PS Poštovní spořitelna MAZLÍČEK – pojištění pro psy Česká pojišťovna Mojebanka (Internetové bankovnictví) Komerční banka Penzijní připojištění AXA AXA penzijní fond Program Student+ Česká spořitelna SERVIS 24 Česká spořitelna Spořicí účet ING Konto ING Bank

Informace o způsobu hlasování

Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno 31. března 2008, se hlasuje prostřednictvím internetu www.zlatakoruna.info a zlatakoruna.id­nes.cz. Dvanáct produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.

V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na výše uvedených webech. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který na stránkách není uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře. Každý měsíc bude z hlasujících vylosován výherce, který získá dovolenou s cestovní kanceláří FISCHER.

Výsledky hlasování v minulém ročníku

V minulém ročníku hlasovalo celkem 20 688 účastníků pro 314 různých produktů. Cenu veřejnosti, Zlatou korunu si odnesl Max Internetbanking Poštovní spořitelny, Stříbrnou korunu DYNAMIK Plus České pojišťovny a Bronzovou korunu produkt SERVIS 24 České spořitelny.