Program Banka první volby přinesl v roce 2006 celkem 27 vylepšení

Strategický program Banka první volby, který Česká spořitelna vyhlásila v polovině roku 2006, přinesl za dobu své existence již 27 konkrétních významných i drobnějších vylepšení pro klienty České spořitelny. Patří zde zvýšená odpovědnost banky, pokud klient ztratí kartu, zjednodušený sazebník, možnost změny PIN v bankomatu nebo i otevření specializované pobočky pro studenty. Realizace dalších iniciativ bude následovat v průběhu příštích měsíců.

„Zatímco aktivity v roce 2006 byly převážně z kategorie tzv. quick-wins, tedy aktivity s rychle dosažitelným výsledkem, v průběhu letošního roku se odehrají také některé komplexní ze 60+ aktivit, které jsme si v rámci programu stanovili. Jde o aktivity, které mají na klienty a jejich spokojenost jak bezprostřední vliv, tak i vliv nepřímý. Prostřednictvím programu Banka první volby budeme i nadále zvyšovat celkovou klientskou orientaci finanční skupiny, kvalitu našich produktů a služeb. Chceme překonávat očekávání našich klientů,“ řekl Martin Burda, manažer programu Banka první volby.

Banka první volby je strategický program České spořitelny pro léta 2006 – 2008. V rámci programu banka podniká konkrétní aktivity, jež dále upevní její pozici lídra trhu v oblasti drobného bankovnictví a finančních trhů a posílí význam v oblasti služeb firemní klientele. Banku první volby tvoří sedm základních stavebních kamenů: služby a produkty; procesy; řízení služeb; kultura; distribuční síť; společenská odpovědnost (CSR) a v první řadě klienti – jejich práva a finanční vzdělávání. Nedílnou součástí změn je i vnitřně orientovaná změna firemní kultury banky v takovou, která umožní ČS být nejdynamičtější a nejrespektovanější bankou na trhu. Celkový výčet plánovaných aktivit je v současné době přes 60 s tím, že další mohou přibývat na základě podnětů zaměstnanců i klientů.