Přímé bankovnictví KB v anglickém jazyce!

Praha, 14. března – Komerční banka nabízí svým klientům služby telefonního a internetového bankovnictví v angličtině.

Telefonní bankovnictví – Expresní linka KB – je přístupné klientům v anglickém jazyce od pondělí do pátku, a to vždy od 8.00 do 22.00 hod. Na telefonním čísle 485 264 444 v rámci ČR, +420 48 5264 444 ze zahraničí mohou klienti využít následující služby:
 dotaz na zůstatek, informace o historii transakcí,
 zadání jednorázového příkazu k úhradě,
 zadání SMS zpráv o zůstatku na účtu a o historii pěti posledních transakcí ní SMS v AJ (pouze pro klienty s mobilními telefony sítí T – Mobil, Oskar, Eurotel),
 On line přehled plateb a výběrů prostřednictvím platební karty
 zadání platebního příkazu do zahraničí s výjimkou Slovenské republiky.

Internetové bankovnictví – mojebanka – umožňuje spravovat finance prostřednictvím internetu, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Mojebanka nabízí služby:
 Online příkaz k úhradě v Kč i cizí měně.
 Online příkaz k platbě do zahraničí.
 Online příkaz k inkasu.
 Přehled všech účtů zařazených do obsluhy přes službu mojebanka.
 Zobrazení použitelného (aktuálního) zůstatku.
 Zobrazení zaúčtovaných plateb – do historie jednoho až tří měsíců.
 Přehled denní činnosti v rámci služby mojebanka.
 On line přehled plateb a výběrů prostřednictvím platební karty.

Marie Petrovová
tisková mluvčí