Předepsané pojistné Direct Pojišťovny meziročně vzrostlo o 14 %

[Tisková zpráva] DIRECT Pojišťovna i v prvním pololetí roku 2011 výrazně posilovala postavení na českém trhu. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 17 % a k 30. 6. 2011 jich evidovala více než 71 000.

Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za první pololetí roku 2011 dosáhlo výše 172,6 milionu Kč (podle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2010 vzrostlo o 14 %. Hodnota čistého předepsaného pojistného britské pojišťovací skupina RSA, mateřské společnosti DIRECT Pojišťovny, za stejné období dosáhla v prvním pololetí 1,6 násobku vybraného pojistného v celé České republice.

„Uplynulé pololetí bylo pro DIRECT Pojišťovnu dalším velmi úspěšným obdobím, kdy se nám podařilo meziročně zvýšit objem předepsaného pojistného téměř o 14 %. DIRECT Pojišťovna dlouhodobě posiluje svou pozici na trhu, a to především díky inovativnímu přístupu v oblasti online pojištění. To se odráží v sedmnáctipro­centním meziročním růstu účinných smluv, kterých DIRECT Pojišťovna k 30. 6. 2011 evidovala již více než 71 000,” říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny.

Mateřská společnost DIRECT Pojišťovny, pojišťovací skupina RSA, která byla založena v roce 1710 ve Velké Británii, dosáhla v prvním pololetí roku 2011 výborných hospodářských výsledků. Čisté předepsané pojistné skupiny RSA dosáhlo v prvním pololetí roku 2011 téměř 4,2 miliardy liber a meziročně vzrostlo o 10 %.

„Tato hodnota odpovídá 1,6 násobku vybraného pojistného v celé České republice za první pololetí 2011 a pro DIRECT Pojišťovnu je nespornou konkurenční výhodou čerpat ze zkušeností tak silné mateřské společnosti,“ komentuje výsledky RSA Ján Čarný. Zisk společnosti RSA po zdanění činil 277 milionu liber a meziročně zaznamenal nárůst o téměř 25 %.

DIRECT Pojišťovna je jedničkou na trhu přímého pojištění v České republice a nadále pracuje na rozvoji tohoto distribučního modelu. Ve spolupráci s partnery z řad obchodních řetězců, prodejců aut, bank, developerů a cestovních kanceláří rozšiřuje svou nabídku do míst, kde klienti pojištění nejvíce potřebují.

Během prvního pololetí roku 2011 zahájila DIRECT Pojišťovna například spolupráci v oblasti pojištění motorových vozidel s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto a na začátku druhého pololetí roku 2011 byla spuštěna spolupráce s největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika a.s. v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění.