Povinné ručení České pojišťovny s živým internetovým průvodcem

Česká pojišťovna nabízí od zítřka 1. června sjednání povinného ručení přes internet a doplňuje tak nabídku klasického uzavření smlouvy na přepážce o nový kanál. Do konce letošního roku očekává, že kmen povinného ručení naroste nejméně o 5000 smluv sjednaných právě přes internet, v dalších letech se pak bude jednat o výrazně vyšší počet.

Nové je i grafické zpracování nabídky pojištění na internetových stránkách České pojišťovny. Vůbec poprvé na českých internetových stránkách je totiž použit personifikovaný průvodce sjednáním pojištění, nikoliv pouze písemný navigátor. V zahraničí je tento typ osobního průvodce běžný, u nás je to úplná novinka.

„Uzavřít povinné ručení na auto je proti tenisovému zápasu naprostá hračka,“ říká hned na úvod nejmenovaný, ale díky televizní reklamě České pojišťovny jeden z nejznámějších českých ředitelů. Byl to právě on, který jako jeden z prvních věděl, že do České pojišťovny už se nemusí chodit, ale lze s ní komunikovat mnoha jinými a nepoměrně pohodlnějšími způsoby. Od června právě tenhle povolaný člověk, který návštěvou pojišťovny maskuje své tenisové zápasy, všem klientům České pojišťovny poradí, jak nejjednodušeji, nejrychleji a nejpohodlněji uzavřít povinné ručení, aniž by museli opustit svůj domov nebo kancelář.

„Dávejte pozor, jak za minutku manželčino nové auto pojistím… přímo odtud,“ říká ředitel a opět sedí na lavičce vedle tenisového kurtu. Stačí vyplnit pár řádek, o autě, o manželce a tak… No a pak už to zbývá jenom zaplatit. Kartou, přes eBanku, převodem nebo na dobírku. Krok za krokem vede dotazníkem každého zájemce o pojištění, takže radost z rychle vyřízené virtuální návštěvy pojišťovny i pojištění, které je navíc o 10% levnější, než při tradičním sjednání na přepážce, může prožít opravdu kdokoliv, i klient méně technicky zdatný.

Uplatňování nových informačních technologií a modernizace stávajících je důležitým předpokladem úspěchu také v oblasti pojišťovnictví. Proto také Česká pojišťovna jako lídr trhu hodlá poskytovat služby rychleji a komfortněji a do své internetové nabídky zahrnout k současnému cestovnímu pojištění a povinnému ručení na podzim i další majetkové produkty. Zájem o nabídky a informace po internetu je velký, o čemž svědčí i měsíční počet návštěv stávajících nebo potenciálních klientů na webových stránkách České pojišťovny, kterých je v posledních měsících pravidelně kolem půl milionu.

Pokud byste chtěli průvodce vidět na vlastní oči, můžete. Od dnešní půlnoci bude plnit svoji roli na internetových stránkách www.cpoj.cz