Poštovní spořitelna zjednodušuje služby a zpřehledňuje sazebník

[Tisková zpráva] Nová éra v bankovnictví – tak lze označit Osobní účet Poštovní spořitelny. Jeho zavedením Poštovní spořitelna potvrzuje své dosavadní směřování, které již započala službami jako CashBack, TV Banka, PaySec nebo Komfortní vyúčtování. Chce tedy klientům přinášet maximálně jednoduchá a srozumitelná řešení šetřící čas i peníze a přinášející komfort.

 „Poštovní spořitelna přichází s Osobním účtem jako první vlaštovkou, která předznamenává další zjednodušení a zpřehlednění produktového portfolia, které bude odpovídat požadavkům dnešního klienta.  Pryč je doba složitých a nepřehledných balíčků, nastává doba transparentnosti,“ říká Jan Lamser, člen představenstva ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu.

Zatímco ostatní nabízejí složitě koncipované „balíčky“ a účty, jejichž parametry si klienti musejí nastavovat, Osobní účet se přizpůsobuje požadavkům klienta a jeho parametry jsou nastaveny podle věku a aktivity klienta.  

„Unikátnost nového Osobního účtu spočívá právě v tom, že odráží klientské potřeby mnohem lépe než kdy předtím,“ dodává Jan Lamser. Osobní účet navíc nabízí nadstandardní možnosti obsluhy účtu – například Komfortní vyúčtování jako nejjednodušší způsob, jak pořizovat platby nebo TV Banku poskytující maximální pohodlí při správě účtu.

Vedle srozumitelnosti však Osobní účet nabízí celou řadu dalších výhod. Například poplatkovou odměnu za aktivní využití internetového bankovnictví, kdy je klientovi již za jednu transakci přes ELB vrácena část poplatku za vedení účtu. Mezi další výhody patří například bezplatné zřízení a vedení služeb internetového bankovnictví včetně elektronického výpisu, zvýhodnění pro mladé, důchodce a handicapované v podobě levnějšího vedení účtu a bezplatných výběrů hotovosti, nebo bezplatné zřízení kontokorentu a Červeného konta.

Majitelé dosavadních postžirových kont Poštovní spořitelny přejdou na Osobní účet automaticky ke dni 1. dubna 2010.