Poštovní spořitelna zavádí samoobslužné kiosky na poště

[Tisková zpráva] Klienti Poštovní spořitelny se mohou těšit na další novinku, která jim ušetří čas. Díky „samoobslužnému kiosku“ budou moci zadávat platební příkazy pomocí načtení čárového kódu na složence, dobíjet si telefon u společnosti O2 nebo využívat PaySec. Novinka je zatím v testovacím provozu, první exemplář mohou zákazníci Poštovní spořitelny vyzkoušet na hlavní poště pro Prahu 4 v ulici Na strži.

 „Našim klientům dlouhodobě nabízíme nadstandardní možnosti obsluhy a co nejlepší dostupnost. Hlavně v situacích, kdy je na pobočce provozní špička, je tato novinka výhodnou variantou například pro předvyplnění platby,“ popisuje Vlasta Dolanská, výkonná ředitelka Poštovní spořitelny. Na stejném místě, kde stojí testovaná novinka, mohou klienti využít také depozitní bankomat, který umožňuje vkládat hotovost.

Kiosek kromě jiného nabízí ruční zadávání platebního příkazu, vyhledávání poštovních zásilek, kalkulačku zásilek a poukázek nebo internet České pošty. Pro zadávání platebního příkazu nebo dobíjení telefonu je nutné použít Maxkartu Poštovní spořitelny. Obsluha je maximálně jednoduchá – intuitivní ovládání zajišťuje dotyková obrazovka, k dispozici je tiskárna účtenek a čtečky karet a čárových kódů na složence. V rámci pilotního provozu se bude nabídka služeb rozšiřovat.

Poštovní spořitelna poskytuje klientům své služby v nejširší obchodní síti. Využít tak mohou 52 Finančních center nebo více než 3300 poboček České pošty, z nichž mnohé jsou dostupné i o víkendu. Zákazníci mají k dispozici také 2800 finančních poradců ČMSS nebo více než 700 bankomatů.