Poštovní spořitelna uvádí novinku elektronického bankovnictví: Max Homebanking PS

PRAHA, 29. července 2006 – Poštovní spořitelna spustila zcela novou službu Max Homebanking PS. Jedna z variant elektronického bankovnictví, sloužící k obsluze bankovních účtů, je vhodná zejména pro podnikatele a firmy, které díky ní mohou dokonce propojit své účetní a platební systémy.

Uvedením služby potvrzuje Poštovní spořitelna své stále rostoucí zaměření na podnikatele i na elektronické bankovnictví. „Dosud jsme podnikatelům s účty u Poštovní spořitelny mohli nabídnout homebanking naší mateřské ČSOB. Nyní jim nabízíme vlastní Max Homebanking PS,“ popisuje Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.

Prostřednictvím služby Max Homebanking PS je možné provádět širokou škálu operací. Službu lze také napojit na účetní systém klienta a přímo importovat tuzemské platební příkazy a příkazy k úhradě do zahraničí. Pro klienty představuje hlavně výraznou časovou i finanční úsporu při provádění transakcí, nepřetržitou dostupnost, bezpečnost a jednoduchou ovladatelnost.

Pro Poštovní spořitelnu jde opět o další posun ve zdokonalování elektronických služeb. „Již v minulém roce jsme sledovali, jak s novými funkčnostmi přichází i zvýšený zájem o elektronické bankovnictví. Není důvod v tom nepokračovat i nadále,“ doplňuje Svoboda. Bez zajímavosti také určitě nejsou ani poplatky, které jsou u elektronického bankovnictví nižší.

Max Homebanking PS dále zvyšuje atraktivitu Poštovní spořitelny pro malé a střední firmy. Pro tuto skupinu klientů už má za zajímavých podmínek připravené speciální účty nebo úvěry. „Pro daný sektor chceme být stále přitažlivější. Nový homebanking tuto ambici plně podporuje,“ uzavírá Svoboda.