Poštovní spořitelna úspěšně prohlubuje důvěru svých klientů a veřejnosti

Důvěra v Poštovní spořitelnu ze strany klientů, laické i odborné veřejnosti roste. Potvrzují to výsledky soutěží, které v letošním roce v oblasti bankovnictví proběhly.

Podle posledního hlasování veřejnosti v letošním ročníku ankety MasterCard Banka roku 2007 je PS třetí nejdůvěryhodnější bankou na českém trhu. U veřejnosti přitom Poštovní spořitelna uspěla v letošním roce již v soutěži Zlatá koruna, kdy její internetové bankovnictví Max Internetbanking PS získal Cenu veřejnosti. Ve Zlaté koruně získala PS celkem devět umístění v první trojce jednotlivých produktů. Například CashBack byl druhý v hodnocení Novinek roku. „Ocenění jsou důkazem toho, že se nám daří vyjít vstříc klientským potřebám a zákazníci nám opravdu důvěřují. Úspěchy v podobných soutěží nám dodávají motivaci k dalšímu zlepšování a rozvíjení nastaveného trendu,“ komentuje výsledky Vlasta Dolanská, výkonná ředitelka Poštovní spořitelny.

Poštovní spořitelna spojuje kritéria osvědčené, stabilní značky na trhu a tvář moderní, inovativní banky. Za jejími úspěchy stojí zejména široká dostupnost jak poboček, tak možností výběru hotovosti. Na druhé straně vychází vstříc požadavkům klientů, kteří kladou důraz na jednoduchou, rychlou a bezpečnou obsluhu financí elektronickými kanály. „Tradiční přístup, kdy se klient rád setká se svým protějškem v bance, vhodně doplňujeme moderní technologií ke zvýšení kvality obsluhy,“ komentuje Dolanská.

Právě takové inovace Poštovní spořitelna v poslední době přináší – jako první spolu s ČSOB spustila CashBack, angažuje se na poli digitalizace. „Tomu pak nahrává vstřícnost veřejnosti při hlasování prostřednictvím internetu a SMS v různých soutěžích. Hodně k tomu přidává i náš zájem o mladé, se kterými se snažíme komunikovat jejich jazykem,“ vysvětluje Dolanská.

Ocenění ovšem přišlo i od odborníků. Skupina ČSOB, kam Poštovní spořitelna spadá, získala ocenění prestižního ekonomického časopisu Global Finance Nejlepší banka v České republice za rok 2007. Od časopisu The Banker získala ocenění Nejlepší banka roku 2006 v ČR. V žebříčku 500 největších firem střední a východní Evropy, který v září sestavily Hospodářské noviny, polský deník Rzeczpospolita a společnost Deloitte, se ČSOB umístila v kategorii Největší banky na druhém místě jako největší český finanční ústav.

Poštovní spořitelna bodovala i svými internetovými stránkami, v letošním hodnocení Web Top 100 obsadila šesté místo v celkovém žebříčku. Již podruhé v řadě obdržela PS ocenění Zlatá pecka 2007 za nové reklamní médium Showlight, které použila ve své kampani na uvedení nové značky pro mladé, SPACE.

Ocenění získaná v soutěži Accenture Zlatá koruna 2007
Ocenění Umístění Produkt
Cena veřejnosti 1 Max Internetbanking PS
Úvěry 1 Úvěr na vzdělání
Novinka roku 2 CashBack
Univerzální bankovní produkty 2 CashBack
Podnikatelské účty 2 Postkonto – program Max
Podnikatelské úvěry 2 Kreditní karta pro podnikatele
Elektronické bankovnictví 2 Max Internetbanking PS
Platební karty 3 Maxkarta
Podnikatelské účty 3 Postkonto – program Start