Poštovní spořitelna spouští novou „Era kampaň“

[Tisková zpráva] Poštovní spořitelna spouští 1. dubna zcela nově pojatou reklamní kampaň, která představí produktovou řadu Era. Hlavní tváří kampaně bude Eva Holubová, motto kampaně zaměřené na produkt Era osobní účet zní: „Je to jen obyčejný účet. Ale má vše, co jste chtěli.“

„Kampaň opouští starý koncept animovaných postaviček a přichází se zcela novou strategií. Chceme co nejvíce sladit kampaň s podstatou značky Era. Cílem komunikace je tedy ukázat jednoduché, dostupné a otevřené bankovnictví, což je přesně to, co Era nabízí,“ popsal změny výkonný manažer Marketingové komunikace Petr Vondráček.

Strategii nové značky, název a logo vytvořila agentura Rust, na kampani pak spolupracovala také komunikační agentura McCann Erickson.

Kampaň bude využívat televizní spoty, rozhlas, internet, tisk i venkovní reklamu. Tradičně dostanou prostor také webové stránky a bankomaty Poštovní spořitelny. Součástí kampaně bude zároveň přímé oslovení zákazníků formou direkt mailu a telemarketingu