Poštovní spořitelna rozšiřovala své služby

I letos potvrdila Poštovní spořitelna svou pozici nejdostupnější banky na trhu. Přibylo třináct nových finančních center a zákazníci mohou využít také unikátní síť více než 3300 poboček na Českých poštách. V příštím roce se pak Poštovní spořitelna zaměří především na stabilizaci a zkvalitnění služeb na pobočkách.

Naším cílem jsou ještě spokojenější zákazníci, proto se v příštím roce soustředíme především na doladění podmínek v nově otevřených FC a také na doškolení zaměstnanců, nastínil plány pro rok 2009 ředitel distribuce Poštovní spořitelny Jiří Vik. V současné době mohou zákazníci využít služeb 42 finančních center, na začátku příštího roku se jejich počet zvýší na 50, dodal Vik.

Poštovní spořitelna si i nadále drží prvenství co se týče dostupnosti, otevírací doby a počtu poboček na poštách. V současné době mohou klienti na poštách využít téměř dvě stě specializovaných přepážek, kde se pracovníci ČP věnují službám a produktům PS.

Celkem 524 pošt je navíc otevřeno i v sobotu, 21 poboček poskytuje služby dokonce sedm dní v týdnu. Bezmála 1000 pošt je také bezbariérových, další více něž tisícovka poboček je vybavena signálním zařízením pro přivolání obsluhy.

Kromě pošt a finančních center mohou zákazníci také vybírat hotovost z více než 650 bankomatů, díky službě CashBack mohou navíc využít i 2500 pokladen obchodů Albert a Hypernova.