Poštovní spořitelna přichází s novinkami elektronického bankovnictví

Od 16. 6. 2004 bude na všech pobočkách Poštovní spořitelny zahájen prodej nových produktů elektronického bankovnictví Poštovní spořitelny. Ke stejnému dni bude ukončen prodej stávajících produktů přímého bankovnictví – GSM Bankingu a ČSOB Phone 24. Novou nabídku tvoří dva nástupnické produkty a jedna novinka – internetové bankovnictví. Další služba spojena s osobním počítačem – ČSOB Homebanking 24 zůstává v nabídce Poštovní spořitelny beze změn.

Nově nabízenými produkty jsou:

  • Max Phone PS
  • Max Internetbanking PS
  • Max Mobil PS

Produkt Max Phone PS je určen především pro zjišťování zůstatku na účtu klienta. Jedná se o automatizovaný hlasový systém – IVR. Přístup k této službě bude přes novou modrou linku 844 152 051 a to prostřednictvím pevného telefonu s tónovou volbou nebo mobilního telefonu. Do aplikace se klient hlásí svým identifikačním číslem a PINem.

Služba Max Mobil PS umožňuje klientovi ovládat svůj účet mobilním telefonem. Tímto způsobem je možné provádět jak aktivní operace (např. příkazy k úhradě, povolení k inkasu) tak i operace pasivní (např. zůstatek na účtu a jeho historie). Mezi klienty se jedná o velice oblíbený způsob komunikace s bankou. V současné době poskytují tuto službu pro Poštovní spořitelnu operátoři Oskar a Eurotel tzv. „vzduchem“ – tj. zaslání aktivační SMS od operátora, pro aktivaci služby u operátora T-Mobile je nutná návštěva pobočky Poštovní spořitelny.

Novinka Max Internetbanking PS je posledním produktem moderního bankovnictví, který dosud chyběl v nabídce Poštovní spořitelny. Ovládat svůj účet tímto způsobem klient může odkudkoliv, kde je k dispozici PC připojené na internet a kde má také svůj mobilní telefon. Služba totiž funguje na principu tzv. SMS klíče – pro každou jednotlivou operaci prováděnou přes internet obdrží klient jedinečný kód formou SMS, teprve jeho doplnění „odstartuje“ zpracování platebních příkazů. Přístup k této službě je z www.postovnisporitelna.cz , klient se do aplikace hlásí svým identifikačním číslem a PINem.

Poštovní spořitelna vnímá současné trendy a díky zavedení produktu Max Internetbanking je již skutečně pro všechny. Její distribuční kanály jsou jak pro starší klienty, kteří dávají přednost jednání s „živým“ protějškem třeba na jedné z 3 400 pošt, tak i pro mladé dynamické lidi, kteří si svůj život bez internetu už ani nedokážou představit a možnost ovládání svých finančních prostředků právě touto cestou považují za rozhodující při volbě peněžního ústavu.

V případě zájmu klienta je možné všechny nové produkty přímého bankovnictví zřídit na počkání na pobočce Poštovní spořitelny.

Ing. Daniela Krůtová
komunikace Skupiny ČSOB