Poštovní spořitelna podporuje hudební ceny Óčka

PRAHA, 18. ledna – Poštovní spořitelna se stala generálním partnerem hudebních cen udělovaných televizí Óčko. Ocenění se budou předávat 2. února v pražské Lucerně a oceňováni budou zahraniční, ale zejména domácí umělci.

„Jsme si vědomi, že mladí klienti tvoří důležitou část našich zákazníků, v současné době vlastní klienti do 30 let téměř 14 % všech účtů vedených u Poštovní spořitelny,“ prohlásil Tomáš Zrzavecký, marketingový ředitel PS. „Také víme, že mladí lidé se zajímají, co se děje v kultuře a kolem nás, a proto se snažíme jim jako banka poskytovat i něco nad rámec standardních bankovních služeb. Podpora takovýchto akcí je proto pro nás samozřejmostí.“ dodal Tomáš Zrzavecký.

Hudební ceny Óčka jsou akcí, která se pořádá již čtvrtým rokem televizní stanicí Óčko. Ceny jsou udělovány v několika kategoriích, přičemž nejvíce prostoru patří právě českým kapelám a interpretům. O vítězích nerozhoduje porota, ale diváci, jenž hlasují formou SMS.

To, že Poštovní spořitelna není žádný nováček v oblasti sponzoringu kultury, dokazují i zkušenosti, které již posbírala. V minulosti podporovala například soutěž mladých talentovaných skupin Česká rocková liga, turné a CD skupiny Chinasky či Divokého Billa, a nebo také produkci různých filmů jako Snowboarďáci nebo Experti.

Poštovní spořitelna se v rámci strategického cíle stát se do deseti let jedničkou na trhu zaměřuje na mladé lidi. V rámci svých programů Mini a Junior poskytujeme různé výhody jako ISIC karta zdarma, členství v slevovém klubu Čtyřlístek nebo spoustu zajímavých cen, které mohou vyhrát majitelé účtů PS na našich internetových stránkách www.maxlive.cz.