Poštovní spořitelna otevřela v sídle ČMSS nové Finanční centrum

Spolupráce Českomoravské stavební spořitelny a Poštovní spořitelny přispívá k rozšiřování a zkvalitňování služeb klientům. Příkladem je otevření nového Finančního centra Poštovní spořitelny v sídle ústředí ČMSS v Praze na Vinici. Toto Finanční centrum bude obsluhovat klienty Poštovní spořitelny i ČMSS.

Finanční centrum slavnostně otevřela ve středu 5. dubna Petra Soukupová, Miss čtenářů a Tip poroty v soutěži Česká Miss. „Nové Finanční centrum je druhé, které jsme letos v Praze otevřeli. Celkem je už máme v Praze čtyři,“ uvedl Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny. „V letošním roce chceme otevřít celkem 12 Finančních center,“ doplnil Miroslav Seidl.

Standardní produkty Poštovní spořitelny jsou k dispozici klientům na čtyřech moderních přepážkách.

Finanční centra Poštovní spořitelny jsou místa, kde klienti mohou získat sofistikovanější produkty jako např. úvěry. Jsou konstruována zejména jako poradenská místa, a představují tak doplněk k síti pošt. Finanční centrum v ústředí ČMSS je odlišné v tom, že bude obsluhovat i klienty ČMSS a bude na něm možné provádět i hotovostní transakce.

Poštovní spořitelna představila na sklonku loňského roku svou ambiciózní strategii stát se bankou číslo jedna v počtu klientů na masovém trhu. Jedním z prvních kroků je vedle nových produktů také vytvoření multikanálové banky.

V současnosti mohou klienti Poštovní spořitelny využít na českém bankovním trhu naprosto bezkonkurenční sítě prodejních míst. Ti, kteří chtějí spravovat své finance na poště, mohou využít sítě 3400 pošt, sofistikovanější produkty nabízí vedle vybraných pošt také Finanční centra Poštovní spořitelny. Klienti, kteří rádi spravují své finance na dálku, mají k dispozici kvalitní elektronické bankovnictví. Nové možnosti otevírá i spolupráce Poštovní spořitelny s Českomoravskou stavební spořitelnou.