Poštovní spořitelna otevřela od začátku května rekordní počet účtů pro děti a mládež

Mladí lidé ve věku od 12 do 26 let projevují stále vyšší zájem o produkty Poštovní spořitelny. O jejich stoupajícím zájmu o účty Mini a Junior svědčí výsledky probíhající kampaně – jen od počátku května otevřela Poštovní spořitelna více než 1300 účtů pro mladé. Tím potvrdila správnost svého zaměření na tento segment.

Mladí lidé od 12 do 26 let projevili o produkty Poštovní spořitelny výrazný zájem. Od začátku května jsme otevřeli 800 nových Junior účtů a 500 Mini účtů, uvedl Miroslav Seidl, ředitel sítě Poštovní spořitelny. Počet nově otevřených Junior účtů vzrost v posledním měsíci zhruba na zhruba dvou a půl násobek, počet nově otevřených Mini účtů dokonce vzrostl zhruba třikrát, dodal Miroslav Seidl.

V rámci kampaně, která probíhá od 2. května získají mladí zájemci unikátní Maxkartu s motivem z filmu Snowboarďáci – na kartě jsou na hlavu postavení hlavní hrdinové filmu, Vojta Kotek a Jiří Mádl. Vznik filmu Snowboarďáci Poštovní spořitelna podpořila. Maxkarta je pojištěna proti ztrátě a odcizení a obsahuje i úrazové pojištění – a to vše zdarma.

Vedle speciální Maxkarty získají ti, kteří si založí Mini účet nebo Junior účet také DVD Snowboarďáci. Na něm naleznou nejen samotný film, ale také řadu zajímavých bonusů – mezi nimi například jedinečný dvanáctiminutový dokument o přípravě nového turné Chinaski.

Mladí lidé do 26 let jsou jednou ze skupin, na něž se Poštovní spořitelna výrazně zaměřuje. Jako první banka na trhu přišla už v roce 1995 s dětskou vkladní knížkou a je také první bankou, která nabídla dětský účet už od 12 let.

Podíl produktů pro mladé v našem portfoliu stále roste. V současnosti už tvoří účty pro děti a mládež 6 % ze všech produktů Poštovní spořitelny. V roce 2000 to byly ale jen 3 %, řekl Miroslav Seidl, ředitel sítě Poštovní spořitelny. Růst podílu produktů mladé na celkovém produktovém portfoliu je o to zajímavější, že všechny tyto produkty po dosažení určité věkové hranice zanikají, resp. klienti mají možnost převést je na jiné produkty Poštovní spořitelny, řekl Miroslav Seidl.

Děti a mládež mohou vybrat ze tří produktů, které se vyznačují velmi výhodnými poplatky a nejširší sítí obchodních míst, z nichž je možné produkty obsluhovat – 3400 pošt a pobočky Poštovní spořitelny.

Postžirový účet Mini je první produkt platebního styku pro věkovou kategorii 12 – 15 let. Děti získají číslo účtu, které jim může vystačit na celý život – není nutné jej měnit ani při přechodu na jiný program (např. Junior, po dosažení 15 let). S účtem je automaticky spojeno členství v Klubu Čtyřlístek – a to zdarma. Zdarma je také vedení účtu včetně zasílání měsíčních výpisů pro majitele i zákonného zástupce. Zdarma jsou i výběry Maxkartou na pobočkách Poštovní spořitelny a na 3400 poštách.

Postžirový účet Junior je určen mladým lidem od 15 do 26 let. Poštovní spořitelna neklade klientům žádné další podmínky (např. studium na střední či vysoké škole), jediným faktorem pro získání produktu je věk. Účet Junior nabízí zdarma zřízení trvalých příkazů a zřízení a vedení povoleného přečerpání účtu (od 18 let). K účtu dostanou klienti od Poštovní spořitelny zdarma kartu Euro 26.

Vedle účtů Mini a Junior je to i Dětská vkladní knížka, s níž přišla Poštovní spořitelna jako první už v roce 1995.

Poštovní spořitelna navíc provozuje pro své nejmladší klienty Klub Čtyřlístek, jehož členy se automaticky a zdarma stávají všichni majitelé Mini účtů a nezletilí majitelé Dětských vkladních knížek. V tomto rozsahu nenabízí podobný klub žádná další banka na českém trhu. Klub Čtyřlístek totiž umožňuje svým členům získat levnější vstupenky do některých hradů a zámků (téměř 40), muzeí (téměř 70), na rozhledny, hvězdárny, do ZOO, skanzenů, akvárií, památníků, galerií, knihoven a divadel po celé ČR.

Martin Orság
tiskový mluvčí Poštovní spořitelny