Poštovní spořitelna nabízí možnost kupovat podílové fondy přes Call Centrum

PRAHA, 14. listopadu – Poštovní spořitelna nově nabízí možnost nakoupit podílové fondy v rámci Poštovního investičního programu přes Klientské centrum (Call Centrum). Tato novinka funguje od listopadu 2006 a je dalším krokem v budování multikanálové banky.

Nová služba je určená všem klientům Poštovní spořitelny, kteří chtějí snadno zhodnotit své peníze. „Poštovní spořitelna se snaží zpřístupnit investování do podílových fondů i širší veřejnosti. O zájmu našich klientů svědčí i fakt, že ke konci října 2006 vložili investoři do podílových fondů přes Poštovní spořitelnu bezmála 500 milionů Kč“ uvedl Libor Svoboda, ředitel vývoje produktů Poštovní spořitelny. „Drobným investorům se snažíme nákup podílových fondů co nejvíce zpřístupnit – právě proto jsme zavedli i možnost nakoupit fondy prostřednictvím Klientského centra,“ doplnil Libor Svoboda.

Poštovní investiční program obsahuje vybrané podílové fondy KBC. Služba aktivního prodeje podílových fondů přes Klientské centrum poskytuje klientům PS možnost seznámit se s podmínkami investování do příslušných fondů a v případě, že klient má zájem, předvyplnit konkrétní komisionářskou smlouvu (včetně investičního profilu). Smlouvu spolu s dalšími potřebnými dokumenty pak klient dostane v papírové podobě a stačí ji přijít na vybrané obchodní místo podepsat. Na základě této smlouvy pak klient může investovat do jím vybraného fondu.

Poštovní spořitelna takto opět rozšiřuje cesty k dalším produktům, tak aby byly jednoduše přístupné opravdu každému klientovi. Zároveň se tak snaží uspokojit poptávku těch klientů, kteří chtějí zhodnocovat své finanční prostředky rychle a jednoduše.