Poštovní spořitelna je bankou rocku

Poštovní spořitelna začala v rámci svých kampaní používat označení Banka rocku. Je to proto, že sponzoruje několik nejen českých kapel.

„Nejsme zatím Bankou roku, nicméně už nyní jsme Banka rocku,“ uvedl Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny. „Toto označení budeme používat v kampaních, které se týkají našich aktivit spojených s podporou hudebních skupin,“ doplnil Miroslav Seidl.

V současnosti se právě rozjíždí Poštovní spořitelna Tour 2006 Divokej Bill, jehož je Poštovní spořitelna generálním partnerem. S podporou turné připravila Poštovní spořitelna i akci pro nové mladé klienty. klienti, kteří si v dubnu otevřou účet Junior nebo Mini a žádost označí speciální nálepkou z pohlednice Student cards, kterou mohou získat například právě na koncertu, získají nové CD Divokej Bill.

Vedle podpory kapely Divokej Bill letos Poštovní spořitelna podporuje také turné skupiny No Name, letní turné Chinaski po hradech a zámcích a několik festivalů, jako např. Českou rockovou ligu nebo Mezi ploty. Poštovní spořitelna se tak řadí k nejvýznamnějším podporovatelům české hudby.

Pro své stávající klienty připravuje Poštovní spořitelna také společný koncert Chinaski a NoName.