Hlavní navigace

Poplatková politika eBanky má u klientů odezvu

Praha, 4. září 2006 – Při pravidelném sledování chování svých klientů eBanka zjistila, že zavedení jednotného poplatku za výběr ze všech bankomatů v ČR v březnu 2005 podstatně zvýšilo jejich komfort a klienti tuto možnost hojně využívají. Dále se nepotvrdilo, že by zrušení poplatku za zrušení účtu způsobilo odliv klientů, protože počet odchozích klientů eBance meziročně poklesl.

Sdílet

Počet odchozích klientů eBanky byl v 1. pololetí 2006 o 18 % nižší než v 1. pololetí 2005. Nepotvrdilo se tak, že by poplatek za zrušení účtu, který eBanka zrušila k 15. září 2005, byl v minulosti pro klienty nějakou závažnou překážkou při zvažování odchodu z banky.

Klienti eBanky využili spíše jiné příležitosti a své chování změnili po sjednocení ceny za výběry ze všech bankomatů na území ČR na 6,90 Kč. Při celkovém meziročním nárůstu počtu výběrů o 18 % v 1. čtvrtletí 2006 oproti stejnému období předchozího roku mírně poklesl podíl počtu tuzemských výběrů z bankomatů eBanky (24 % oproti 37 %) a klienti eBanky začali ve větší míře než dříve využívat bankomaty jiných bank (nárůst z 63 % na 76 %).

"Velká část klientů eBanky, která v roce 2005 vyhledávala výhradně její bankomaty, po sjednocení poplatku za výběr začala využívat i jiné bankomaty, protože se necítila ve volbě omezena. Přesně to, tedy větší komfort a maximální pohodlí našich klientů při výběru z bankomatů jsme sjednocením poplatku za výběr sledovali,“ uvádí Jan Kaše, výkonný ředitel oblasti marketing a produkty eBanky.

eBanka obecně potvrdila úspěšnost své poplatkové politiky velmi dobrým umístěním v nedávno uzavřené anketě Nejslušnější banka 2006, kdy v celkovém hodnocení obsadila 2. místo a v kategorii Nejlepší servis pro klienty se stala vítězem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).