Pomoc se změnou pojišťovny očekává od svého nového poskytovatele pojištění více než pětina klientů

[Tisková zpráva] Lepší cena pojištění a z něj plynoucí finanční úspora není jedinou motivací přechodu k jiné pojišťovně. Více než pětina potenciálních klientů od své nově vyhlédnuté pojišťovny očekává také pomoc s přechodem k ní. DIRECT Pojišťovna takovou pomoc dlouhodobě nabízí všem svým novým klientům.

„Z průzkumu realizovaného pro DIRECT Pojišťovnu vyplývá, že přesně polovina dotázaných by byla ochotna změnit poskytovatele povinného ručení, pokud by jim jiná pojišťovna nabídla lepší cenu. 21 % dotázaných řidičů však tuto vůli ke změně podmiňuje tím, že mu nově vybraná pojišťovna pomůže s procesem přechodu k novému pojistiteli. To je pro nás jasným signálem, že naše pomoc, kterou v tomto ohledu novým klientům již dlouhodobě poskytujeme, je krokem správným směrem,“ uvádí Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny.

I když se svou stávající pojišťovnou nejsou spokojeni, mnoho řidičů se změnou stále váhá. Často je totiž odradí pomyšlení na složitý administrativní proces, který by je v takovém případě čekal. DIRECT Pojišťovna proto na svých internetových stránkách nabízí aplikaci, která klientům usnadňuje přechod od stávajícího pojistitele k ní. Aplikace uživatele upozorní na zákonné podmínky výpovědi smlouvy, případně tento dokument přímo pomůže vytvořit. Následné sjednání nové pojistné smlouvy elektronicky nebo přes telefon zabere jen několik minut.

Nakolik je taková pomoc pro potenciální nové klienty důležitá potvrzuje i průzkum, který pro DIRECT Pojišťovnu provedla společnost IBRS. 29 % dotázaných odpovědělo, že by poskytovatele povinného ručení změnilo, kdyby jim jiná pojišťovna nabídla výrazně lepší cenu. Dalších 21 % však od své nové pojišťovny kromě lepší ceny očekává také pomoc se změnou pojistitele.

Pokud jde o výši ušetřené částky, která by dotázané přiměla změnit dosavadní pojišťovnu, nejvíce dotázaných (27 %) ve výzkumu uvádělo úsporu alespoň 30 % výše jejich stávajícího pojistného. Čtvrtinu pojistného by chtělo ušetřit dalších 22 % dotázaných. Třetí nejčastější odpovědí (20 % respondentů) byla úspora 35 %. Pouze 18 % dotázaných uvedlo, že ke změně pojišťovny by je přiměla teprve úspora vyšší než 40 % dosavadní částky pojistného. Průměrná roční úspora, které klienti dosáhnou přechodem k DIRECT Pojišťovně, je přitom ve srovnání s průměrnou úsporou při změně pojistitele na trhu o celých 64 % vyšší.

Jak přejít k DIRECTU

Aplikaci, která novým klientům pomáhá s přechodem k DIRECT Pojišťovně, naleznou zájemci na internetových stránkách DIRECT Pojišťovny www.direct.cz/jak-prejit-k-directu. V případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností jsou zájemcům k dispozici vyškolení pracovníci telefonického centra společnosti na čísle 221 221 221.