Podzim v ING Oranžových domech je ve znamení vzdělávacích seminářů

Praha
13. září 2002

Klientská centra ING Oranžové domy finanční skupiny ING zahájila podzimní cyklus bezplatných veřejných seminářů. Tím ING potvrzuje svou roli „finančního edukátora“ a vedoucího poskytovatele finančního poradenství.

V ING Oranžových domech v Praze a Brně budou pro širokou veřejnost probíhat finanční i obecně-vzdělávací semináře a přednášky pořádané pro všechny zájemce zdarma. Lze vybírat ze širokého spektra témat, od těch zaměřených na poradenství v oblasti osobních financí, vysvětlení jednotlivých typů finančních produktů, až po cestopisné přednášky nebo vědomostní a zábavné kvizy.

„Našim cílem bylo nabídnout široké veřejnosti i našim klientům něco ze znalostí a zkušeností, kterými ING disponuje. Proto spolupracujeme s tréninkovým oddělením ING, které připravuje odborné semináře z oboru finančnictví, ale také se snažíme navázat na další oblasti vzdělávání,“ vysvětluje Lenka Libánská, manažerka klientských center ING Oranžové domy pro Českou republiku a Slovensko. „Jako velmi přitažlivé se jeví cestopisné přednášky, na kterých spolupracujeme na příklad s časopisem Koktejl nebo novinka z naší nabídky – vědomostní Oranžový kviz,“ dodává Libánská.

Veřejné semináře jsou součástí standardní nabídky služeb ING Oranžových domů od otevření prvního klientského centra na pražském Smíchově v říjnu minulého roku. Od 15. října 2001 se těchto akcí účastní návštěvníci, kteří zejména oceňují, že se semináře zaměřují na jejich konkrétní potřeby, například rodinné finance, zabezpečení stáří, investování, apod.

Novinkou tohoto cyklu seminářů je Oranžový kviz – vědomostní soutěž pro širokou veřejnost, při níž je možné vyhrát zajímavé ceny. Účastnit se mohou týmy od tří do pěti osob. Zvítězí tým s největším všeobecným přehledem.

Přístup ING Oranžových domů není v rámci ING Group v České republice ojedinělou vzdělávací aktivitou. Podobným směrem se ubírá i internetový portál ING http://www.ing.cz. Prvním krokem v oblasti elektronického vzdělávání skupiny ING bude uvedení interaktivní počítačové hry „Cesta životem“ v září tohoto roku.

ING Oranžové domy jsou klientská centra finanční skupiny ING. Jsou zhmotněním strategie „Click – Call – Face“, která umožňuje pohodlný výběr z několika distribučních kanálů. V klientských centrech je možné využít internetového spojení v zóně „Click“ – klikni, zároveň se nabízí možnost zavolat do Kontaktního centra ING (sekce „Call“ – zavolej) či osobní finanční poradenství – zóna „Face“.

ING Oranžový dům – Praha ING Oranžový dům – Brno
Plzeňská 344/1 Nám. Svobody 13
(budova Zlatý Anděl)

* * *

ING Group působí v 65 zemích světa a má přes 100 000 zaměstnanců. Z hlediska tržní kapitalizace je jednou z největších finančních institucí v Evropě. V České republice působí od roku 1991. Poskytuje služby v oblasti pojišťovnictví, bankovnictví a správy aktiv přes 400 tisícům individuálních a korporátních klientů. V České republice v rámci skupiny ING Group působí pojišťovna ING Nationale-Nederlanden, ING Penzijní fond, ING Bank, ING Employee Benefits, ING Investment Management, ING Real Estate. Neméně významnými členy skupiny jsou také například ING Lease, ING Baring Private Bank a Baring Communications Equity.