Počty zákazníků rostou každým dnem…

Podle studie GFK v roce 2003 nakoupilo na internetu 1.557.000 lidí, v roce 2004 pak 2.158.000 lidí a v roce 2005 již 2.797.000 lidí, tj. nárůst za 2 roky o 1.240.000 zákazníků. Potvrzuje to i obrat společnosti EUROCOMM Group, která zvýšila v roce 2005 meziroční obrat o 96 procent a dosáhla částky 470 milionů korun.

Největší konkurenční obchody přitom rostly o méně, přibližně asi o 20 procent. „V roce 2005 u nás nakoupilo více než 70.000 zákazníků. Mezi zákaznicky nejoblíbenější zboží patřily zejména digitální fotoaparáty, pračky, televizory a notebooky,“ doplňuje Martin Kasa. „Co se týká obratu a počtu zákazníků, chceme překonat hranici 100 tisíc zákazníků a dosáhnout růstu obratu v roce 2006 na 150 procent roku předešlého. Nadále bychom si tak udrželi pozici nejrychleji rostoucího internetového obchodu v ČR.“

Poprvé v ČR: Internetový nákup zcela zdarma!

S bezkonkurenční novinkou pod názvem „Zkušební nákup zdarma“, která před nedávnem úspěšně proběhla na Slovensku, přišla nyní společnost EUROCOMM Group i do České republiky. Provozovatel jednoho z největších tuzemských internetových obchodů KASA.cz, nabízí od 12.června 2006 všem svým novým zákazníkům praktický dárek zcela zadarmo. Stačí jen využít ojedinělé příležitosti, vyzkoušet si nakupování na internetu zdarma a do košíku vložit časopis GEO. Veškeré poplatky za doručení i výtisk hradí provozovatel.

„I když je nákup po internetu v ČR již velmi zaběhlý, stále je mnoho lidí, kteří s nákupem váhají,“ uvádí Martin Kasa, ředitel společnosti Eurocomm Group. „Proto jsme se rozhodli spustit tento projekt. Zákazník si tak může bezlatně vyzkoušet internetový nákup a navíc dostane zboží zadarmo až na svou adresu. Zájem zákazníků byl u našich slovenských sousedů veliký a pro mnoho z nich to byl zásadní zlom v jejich důvěře k online nákupům. Věřím, že stejného zájmu dosáhneme i v ČR a oslovíme oněch 15 procent uživatelů internetu, kteří ještě nemají s nákupem on-line žádné nebo minimální zkušenosti. Očekáváme tak účast asi 3 až 4 tisíc lidí.“