Počítačová vyspělost klientů CAC Leasing roste

Praha, 12. září 2006. Klienti leasingové společnosti CAC LEASING deklarují většinou telefonický kontakt s jejich zástupcem, 40 % z nich by však preferovalo spojení prostřednictvím e-mailu. Téměř polovina klientů využívá k získávání informací o leasingu internet. Tyto a řada dalších zjištění vyplynuly z průzkumu, kterým se společnost CAC LEASING rozhodla ověřit spokojenost zákazníků. Oslovila proto své klienty anketními formuláři se třinácti dotazy, které se týkaly především všeobecné spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností CAC LEASING a preferencí jednotlivých komunikačních kanálů.

Dle výsledků průzkumu uvažují dvě třetiny klientů o uzavření další smlouvy. „Zadluženost českých domácností sice roste, nicméně stále je pod úrovní vyspělých států. Proto nás nepřekvapilo, že dvě třetiny současných klientů uvažují v horizontu jednoho roku o dalším leasingu, splátkovém prodeji či úvěru,“ uvedla na adresu výsledků Mgr. Erika Duchanová, manažerka marketingu CAC LEASING. „Předmětem smlouvy by pro většinu z nich byl osobní automobil a pro jeho financování by téměř tři čtvrtiny klientů využily opět služeb CAC LEASING,“ dodává.

Na klientský servis CAC LEASING se v průběhu trvání smlouvy obrátilo 80 % lidí. Poradce kontaktují nejvíce lidé ve velkých městech, v Praze a v Brně. Veškeré informace o leasingových společnostech získávají klienti CAC LEASING nejčastěji na internetu (44 %), asi čtvrtina klientů pak shodně upřednostňuje osobní návštěvu, informace z inzerce a tisku či doporučení od přátel a známých.

Největší plus na smlouvě s CAC LEASING vidí klienti zejména v rychlosti vyřízení žádosti o financování, dále pak ve vstřícnosti zaměstnanců či finanční výhodnosti nabídky. Tři čtvrtiny klientů neměly ke smlouvě s CAC LEASING žádné výhrady.

V závislosti na požadavcích klientů plynoucích z průzkumu, plánuje CAC LEASING zdokonalit svůj internetový servis a především posílit e-mailovou komunikaci klientů se zaměstnanci CAC LEASING. Tímto přístupem nejen že plní přání klientů, ale také udržuje krok s nároky dnešní doby, ve které vítězí a bude vítězit internetová komunikace.