Počet uživatelů telefonního bankovnictví Poštovní spořitelny přesáhl čtvrt milionu

PRAHA, 24. ledna – Poštovní spořitelna láme rekordy v počtu uživatelů elektronického bankovnictví. V lednu přesáhl počet uživatelů telefonního bankovnictví Poštovní spořitelny čtvrt milionu lidí.

Počet klientů, kteří využívají telefonní bankovnictví Poštovní spořitelny, vzrostl v porovnání s předchozím rokem o 17 %. „Max Phone PS dosáhl další zajímavé mety – v současnosti ho má už každý čtvrtý klient s běžným účtem,“ prohlásil Jiří Vik, ředitel distribuce Poštovní spořitelny. „K příznivému meziročnímu růstu bezpochyby přispěly také inovace, které klientům přinášíme. V posledním čtvrtletí loňského roku to bylo například doplnění služby o aktivního operátora. Klientům jsme také umožnili přes Call centrum nakupovat podílové fondy,“ dodal Jiří Vik.

Telefonické bankovnictví ale není jedinou cestou do banky o kterou roste zájem. Například internetové bankovnictví zaznamenalo meziroční nárůst klientů o 95 %, mobilní bankovnictví 57 %.