Počet klientů eBanky přesáhl už 160 tisíc

Praha, 16. listopadu 2001 Počet klientů eBanky se za poslední dva měsíce zvýšil o téměř 25 tisíc a včera přesáhl hranici 160 tisíc. eBanka tak získala dvojnásobek počtu klientů původně plánovaného pro letošní rok. Za výrazným nárůstem počtu klientů v letošním roce stojí především úspěšný projekt ČP Finance, který eBanka odstartovala s mateřskou Českou pojišťovnou, a zahájení dlouhodobé spolupráce se společností Home Credit, další členskou firmou ČP Group.

„Potvrzuje se naše očekávání, které jsme do spolupráce s Českou pojišťovnou a s dalšími společnostmi z její finanční skupiny vkládali. Klienti, kteří dosud využívali pouze pojistné produkty, oceňují, že nyní mají možnost v rámci jedné finanční skupiny využívat také výhod nákupu na splátky, bankovní produkty a bankovní infrastrukturu,“ řekl předseda představenstva a generální ředitel eBanky Roman Mentlík.

Produktová řada ČP Finance propojuje bankovní a pojišťovací služby a je tak prvním skutečným příkladem produktů tzv. bankopojištění na českém trhu. Klienti, kteří mají kapitálové životní pojištění u České pojišťovny, mohou od eBanky získat platební kartu s úvěrovým rámcem, který je zajištěn jistinou životního pojištění. eBanka tak letos získala přes 24 tisíc klientů. „Předpokládáme, že do konce roku se počet klientů využívajících program ČP Finance ještě výrazně zvýší, zejména v souvislosti s úvěrovou kartou, kterou mohou získat motoristé s povinným ručením od České pojišťovny,“ doplnil Mentlík.

Podobný vývoj eBanka předpokládá také u YES karet vydávaných ve spolupráci s Home Creditem. „Od počátku roku kartu aktivně užívá 84 tisíc klientů. Splátkový prodej má výrazný sezónní charakter a očekáváme, že před Vánocemi počet klientů ještě dále poroste,“ uvedl Mentlík.

eBanka letos dokončila vybudování sítě Klientských center ve vybraných větších městech po celé České republice, kterých je nyní celkem 25. „Akviziční činnost Klientských center se úspěšně rozběhla a podle prvních ohlasů našich obchodníků je o služby přímého bankovnictví v regionech značný zájem,“ řekl Mentlík. eBanka dosud tímto způsobem získala takřka 53 tisíc klientů.
---------------------------------------------
eBanka je první a dosud jedinou bankou, která na českém trhu nabízí služby formou přímého bankovnictví. Nejvyužívanějším komunikačním kanálem je internet. Klienti banky přes webovou stránku vyřizují 93 procent transakcí, na druhém místě s 6 procenty je GSM banking a zbytek představují dalších přístupové kanály.

Lenka Petroncová
Manažerka PR a tisková mluvčí