Pětiletý strážce finanční investice do automobilu v České republice

Společnost Carlife PMP spol. s r.o. působící v několika zemích střední Evropy s hlavním sídlem v Praze přinesla začátkem března na trh zcela nové portfolio produktu EuroGap®. Společnost se na trhu prosadila především prodlouženými zárukami na nové i ojeté automobily a neméně i již zmiňovaným pojištěním EuroGAP, které se do povědomí řidičů zapsalo jako spolehlivý ochránce finanční investice do automobilu.

Tradiční EuroGAP, který chrání finanční investici po dobu tří let od koupě automobilu, prokázal, že amortizace vozidel se vůbec nemusí stát obavou majitelů automobilů, neboť v případě odcizení či totální škody doplatí EuroGAP rozdíl mezi cenou časovou v době pojistné události a cenou pořizovací na faktuře.

K tomuto již zavedenému a léty prověřenému produktu, nyní nazývanému EuroGAP Classic, přibyly začátkem března další atraktivní varianty, jejichž hlavní charakteristika spočívá v tom, že se jedná o produkty na období pěti let.

EuroGAP Smart a EuroGAP Premium rozšiřují portfolio „pojištění proti ztrátě hodnoty vozidla“ o dvě pětileté varianty. Výhoda těchto variant spočívá především v dlouhodobém zabezpečení investice do automobilu, přičemž Smart udržuje hodnotu vozu v lineární rovině nad časovou cenou vozu a Premium – produkt pro nejnáročnější – chrání investici do 100% pořizovací hodnoty vozu v prvních třech letech a ve výši 50–70% hodnoty vozu ve čtvrtém a pátém roce, stejně jako EuroGAP Smart.

Ředitel společnosti Carlife PMP spol. s r.o., Andrew Quirke, říká: “EuroGAP zaznamenal velký úspěch na českém i slovenském trhu. Je nabízen prostřednictvím autosalónů, makléřů a leasingových společností. Jde o produkt, který je pro zákazníka snadno pochopitelný a atraktivní pro každého, kdo se obává krádeže nebo havárie vozu. O tomto svědčí i fakt, že na počátku našeho podnikání jsme byli na trhu jediní, kdo takový druh pojištění nabízel. V současné době konkurenční společnosti díky poptávce zákazníků pochopily sílu a výhody tohoto produktu a nabízejí jej v různých mutacích také. I díky tomu se toto pojištění dostává do povědomí zákazníků jako standardní záležitost a stává se více uznávaným. Pětiletými variantami vycházíme vstříct požadavkům a přáním našich zákazníků, kteří si stále více uvědomují narůstající počty krádeží vozidel a dopravních nehod a chtějí mít svou investici do automobilu chráněnou déle, např. po celou dobu pětiletého leasingu.“

Skupina Carlife se od svého osamostatnění jako pojišťovací agent v roce 2001 významně rozšířila. V loňském roce vystavila v České republice a na Slovensku pojistky v hodnotě 12,5 mil EUR, založila pobočky v Maďarsku a Polsku a udržuje si meziroční růst 35%. Jejím partnerem a zajišťovatelem produktů je pojišťovna QBE.

QBE je pojišťovna s ratingovým hodnocením A+, která patří mezi 25 předních pojistitelů a zajistitelů světa. S pobočkami přibližně ve 44 zemích působí na všech hlavních pojišťovacích trzích.