Patria Direct se snaží zviditelnit televizní kampaň na úkor největšího českého on-line brokera Fio

Snahu Patria Direct zviditelnit svoji televizní kampaň na úkor on-line brokera Fio burzovní společnosti považujeme za účinný marketingový tah. Přesto s ním nesouhlasíme a není dle našeho názoru korektní.

Snadnost investování do akcií je dlouhodobě konkurenční výhoda on-line brokera Fio. V rámci obchodní soutěže od nás naši konkurenti nemohou očekávat nečinnost v době, kdy masivně inzerují v televizi. Považujeme za naše přirozené právo komunikovat veřejnosti snadnost obchodování s Fio prostřednictvím internetu. A to zcela bez ohledu, zda-li probíhá televizní nebo jiná kampaň některého z našich konkurentů.

Realizaci masivní televizní kampaně ze strany Patria Direct považujeme za legitimní krok, jak se přiblížit výsledkům největšího českého on-line brokera Fio. Jdeme však dlouhodobě jinou cestou a zájem o klienta chceme nadále vést zejména osvědčenou formou zvyšování kvality služeb.

Snadnost a dostupnost investování prostřednictvím Fio je viditelná z počtu nových smluvních klientů v letošním roce. Jedná se o klienty, kteří obchodují pravidelně prostřednictvím internetu.

Pro srovnání úspěšnosti jednotlivých brokerů, v roce 2006 zprostřed­kovalo Fio svým klientům obchody s českými akciemi ve výši 94 mld. Kč (zdroj www.fio.cz). To je třikrát více, než-li Patria Direct (33 mld. Kč zprostředkovaných obchodů s českými akciemi v roce 2006, zdroj www.patria-direct.cz).

Fio burzovní společnost, a.s.
Člen a akcionář Burzy cenných papírů Praha, a.s.