Pátek 14. prosince – poslední termín odevzdání dokumentace pro příjemce podpor z prostředků státního rozpočtu za rok 2007, včetně prostředků EU fondů

Pátek 14. prosince 2007 byl pokynem Ministerstva financí ČR stanoven jako nejzazší datum pro účetní období roku 2007, kdy mohou žadatelé předložit na vybraných pobočkách UniCredit Bank a České pojišťovny kompletní a bezchybnou dokumentaci potřebnou k proplacení výdajů nárokovaných za rok 2007. Žadatelé by přitom neměli předkládání žádosti směřovat k poslednímu termínu.

„Pro podání posledních podkladů a faktur doporučujeme termíny do 12. prosince,“ doplňuje informaci Ing. Zdeněk Jana, ředitel Evropského kompetenčního centra UniCredit Bank. Pátek 14. prosince 2007 je závazný termín pro Banku, stejně jako pro všechny příjemce dotací, jednotlivá ministerstva a další zúčastněné. Na zvýšené nároky spojené s výplatou dotací v závěru roku jsou UniCredit Bank a Česká pojišťovna připraveni jak na úrovni poboček, tak na úrovni centrály prostřednictvím Evropského kompetenčního centra, které proces výplat koordinuje a výplaty schvaluje a finalizuje.

Konsorcium UniCredit Bank (dříve HVB Bank) a České pojišťovny zajišťuje výplaty prostředků státního rozpočtu a strukturálních fondů Evropské Unie úspěšným žadatelům o dotace od začátku letošního roku na základě výběrového řízení Ministerstva financí z června 2006. Vplacení schválených dotací z fondů Evropské unie a z prostředků státního rozpočtu bude toto konsorcium pro Ministerstvo financí ČR zprostředkovávat až do roku 2010. UniCredit Bank poskytuje podporu při získávání dotací ze strukturálních fondů Evropské unie již od roku 2004, a to především prostřednictvím Evropského kompetenčního centra, které mimo jiné zajišťuje odborné zázemí pro celou oblast dotací a podpor v celé skupině UniCredit.