Partners ovládli pětinu poradenského trhu

[Tisková zpráva] Podle zveřejněných výsledků poradenských firem za druhé pololetí roku 2009 ovládli Partners pětinu poradenského trhu. V hypotékách a investicích je podíl Partners dokonce třetinový.

Obě asociace finančně-poradenských společností – AFIZ a USF – vydaly společnou statistiku výsledků svých členů za druhé pololetí. „Srovnání výsledků trhu s výsledky Partners potvrzuje, že jsme se skutečně stali největší finančně-poradenskou firmou v České republice,“ říká Tomáš Prouza, ředitel péče o klienty Partners. „V klíčových oblastech, za které považujeme hypotéky a investice, jsme dosáhli třetinového podílu na celém trhu, výrazně roste i podíl Partners na různých doplňkových produktech, které by měly být součástí každého vyváženého portfolia,“ dodává Tomáš Prouza.

„Vysoký objem investic je dán především důrazem Partners na vytváření dlouhodobých rezerv pro zajištění důchodu tak, aby byli mladší lidé připraveni na to, že státní důchody budou stále nižší. Často se setkáváme s případy, kdy si klient odkládá pět set korun do penzijního fondu a myslí si, že je na důchod připraven. To se ale velmi mýlí. Lidé dnes stráví v penzi i několik desetiletí a úspory jednoho člověka na takto dlouhé období se musí pohybovat v milionech a ne desetitisících,“ varuje Tomáš Prouza.

„Úspěch Partners v hypotékách potvrzuje naši strategii dlouhodobé přípravy klienta na financování vlastního bydlení a rozumného rozkládání nákladů klienta. Dáváme přednost tomu, aby měl klient připravenu rezervu a alespoň část vlastních prostředků a nepůjčoval si 100 % hodnoty nemovitosti, takže většina klientů Partners neměla se získáním hypotéky problém ani loni, kdy si řada bank stěžovala na propad hypoték,“ vysvětluje Petr Borkovec, ředitel pro distribuci Partners.

„Náš významný a rostoucí podíl v oblasti životního a neživotního pojištění je důsledkem naší filozofie komplexního obsloužení klienta a dlouhodobého kvalitního servisu. Ukazuje se také, že naše strategie tvorby exkluzivních pro klienta významně výhodnějších nízkonákladových produktů životního a neživotního pojištění se dlouhodobě vyplácí. Zejména v době krize a snahy klientů uspořit umožňují tyto speciální produkty v rámci finančního plánu zajistit více rizik za méně peněz,“ dodává Borkovec.