Oyvind Oanes se stal novým šéfem marketingu Zuno Bank

[Tisková zpráva] Novým šéfem marketingu ZUNO BANK se na počátku roku stal Oyvind Oanes (39), který zároveň rozšířil řadu představenstva. Do ZUNO BANK přišel z rakouské banky BAWAG P.S.K., kde zastával funkci výkonného ředitele.

„Naším přáním bylo nalezení člověka, který dokonale chápe chování zákazníka a zároveň má zkušenosti z několika zahraničních trhů,“ říká András Hámori, předseda představenstva ZUNO BANK AG. „S bohatou marketingovou praxí Oyvinda Oanese se pro ZUNO otevírá způsob, jak oslovit mnohem širší skupinu zákazníků,“ dodává András Hámori.

V BAWAG Oyvind Oanes řídil obchodní strategii banky, včetně zavádění nových produktů a firemního re-brandingu. Před tím působil téměř 10 let na vysokých marketingových pozicích v GE Money Bank.

Profil: Oyvind Oanes

„Od začátku obdivuji způsob, jakým se ZUNO BANK uvedla na trhu. Rád bych, abychom i nadále zlepšovali vztah s našimi klienty, a to za pomoci jednoduchých, ale kvalitních produktů, pohodlných bankovních služeb a všech dalších věcí, které tvoří onen podstatný rozdíl mezi ZUNO a tradiční bankou,“ komentuje Oyvind Oanes. „Mým cílem je, aby se ZUNO stala oblíbenou online bankou ve všech zemích, kde působí,“ dodává Oyvind Oanes.

Na posilování značky ZUNO BANK bude Oyvind Oanes úzce spolupracovat s novým generálním ředitelem pro Českou a Slovenskou republiku. Na začátku ledna se jím stal Tomáš Kuna, který ve funkci nahradil Miroslava Střihavku.